“Må prøves! ”
Anmeldelse av Lager11

Lager11
Vurdert som nr. 160 av 298 Restauranter i Trondheim
Beskrivelse: Lager11 is Trondheims new place to meet. Enjoy street food from all corners of the world, events for everybody, and good times! Open Thursday;16.00- 22.00 Friday: 16.00-24.00 Saturday: 10.00-24.00 Sunday:11.00-18.00
Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

Beliggende i utkanten av Trondheim sentrum. Helt fantastisk konsept med 9 kjøkkentyper/-konsept og felles spiseområde. All bestilling av mat og drikke via app/ web. Anbefales!

Dato for besøk: september 2021
Takk, StianTRD

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Beste matkonseptet i Trondheim.
Enkelt, behagelig konsept med fantastisk god mat.
Vi prøvde litt fra alle bodene. Alt vi prøvde smakte kjempegodt.

Kommer tilbake mange ganger :)

Takk, 652_ysteini
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Mer enn en restaurant, synes det er like morsomt hver gang og har fått så mange fine minner her. Hele familien min elsker konseptet og det passer for alle aldre.

Helt fantastisk at alle kan spise det de ønsker!

1  Takk, the_stian
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Her har vi vært mange ganger Maten er kjempegod og stedet er i oppstartfasen, noe nytt og skikkelig spennende for Trondheim!

1  Takk, patrikt_1996
Anmeldt 14. juli 2021

Jeg bestilte matt fra den indiske steden og det var det verste butter kylling og naan. Naan var overstekt og gryten smakte vann. Jeg kan tilbyr kjøkken ansatt en matlagings kurs. Det hørte ikke på klaggene mine heller.

1  Takk, tomtW1161XA

Reisende som så på Lager11, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Lager11? Del dine erfaringer!