“Helt forferdelig”
Anmeldelse av Onkel Svanhild

Onkel Svanhild
Vurdert som nr. 3 av 4 Bakeri i Trondheim
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Kjøpte 2 kakestykker, en bolle og en scones. Kakene var dyre og ikke god i det hele tatt. Og forresten sconen betalte vi for, men fikk ikke den med. Bollen trekker opp.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, SunnmorskMatturist

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig kult sted / miljø, blide og hyggelige ansatte og en kakedisk det er vanskelig å gjøre kun ett valg i. Desidert beste bollene jeg noen gang har smakt- luftige, lune og med perfekt smak av kardemomme!

1  Takk, linntonje

Anmeldt 12. august 2020

Dato for besøk: august 2020

Reisende som så på Onkel Svanhild, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Onkel Svanhild? Del dine erfaringer!