“Koselig plass! ”
Anmeldelse av Onkel Svanhild

Onkel Svanhild
Vurdert som nr. 3 av 4 Bakeri i Trondheim
Anmeldt 7. september 2020 via mobile enheter

Bra utvalg i smørbrød, kaker, gjærbakst og konfekt. Nydelig kaffe! Stort og trivelig lokale, anbefales :-)

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, klllk

Anmeldt 10. august 2020

Hyggelig atmosfære, mye godt i disken.
Var helt fullt så kjøpte for å ta med. God innpakkning for frakting. Fine kaker med det lille ekstra. Svært god gjærbakst. Har også godt utvalg i kaffe og te for salg. Kommet igjen og satser på sitteplass

Dato for besøk: august 2020
Takk, lsolvang
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Kjøpte 2 kakestykker, en bolle og en scones. Kakene var dyre og ikke god i det hele tatt. Og forresten sconen betalte vi for, men fikk ikke den med. Bollen trekker opp.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, SunnmorskMatturist
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig kult sted / miljø, blide og hyggelige ansatte og en kakedisk det er vanskelig å gjøre kun ett valg i. Desidert beste bollene jeg noen gang har smakt- luftige, lune og med perfekt smak av kardemomme!

1  Takk, linntonje
Anmeldt 15. februar 2021 via mobile enheter

Dato for besøk: februar 2021

Reisende som så på Onkel Svanhild, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Onkel Svanhild? Del dine erfaringer!