“Veldig god mat og topp service! ”
Anmeldelse av Koh I Nor

Koh I Nor
Vurdert som nr. 53 av 283 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Denne restauranten anbefales veldig! Veldig god indisk mat, gode priser og veldig god service. Anbefales!

Takk, hanneleneh

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Fikk etter et kort opphold i baren et flott bord i lokalet. Trivelig betjening og god mat til en hyggelig pris. Denne restauranten anbefales - sentralt beliggende i sentrum av byen.

1  Takk, LeifG92
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Oppdaget denne nyåpnede perlen, som ligger like ved Vår Frues kirke. Restauranten er ganske stor, og veldig stilfult innredet. Menyen inneholder endel standardretter, men også retter jeg ikke har sett før. Bl.a. en spennende delerett for to personer. Valget falt på denne, og du verden så godt! Her var både lam, oksekjøtt, scampi og kylling, hver i sine smakfulle sauser. Både lam og oksekjøtt var fantastisk mørt, og kyllingbitene utrolig saftige. I tillegg var både salat og ris forseggjort, og deilig på smak. Naanbrødene derimot, var litt for kompakte etter vår smak. Vi fikk ikke spørsmål om hvilken styrke vi ville ha, men savnet ikke mer futt enn det vi fikk. Til dessert spiste jeg krydderkokt pære med chai is, noe som også var særdeles smakfullt. Personalet var hyggelige og oppmerksomme. Ønsker meg en filial av Koh i nor i Bergen!

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Hellebor
Anmeldt 2 uker siden

Dato for besøk: oktober 2021
Anmeldt 27. mai 2021

Dato for besøk: mai 2021

Reisende som så på Koh I Nor, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Koh I Nor? Del dine erfaringer!