“Spis indisk mat her! ”
Anmeldelse av Koh I Nor

Koh I Nor
Vurdert som nr. 44 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat og kjempefin service! Vi spiste papadums og Koh i nor sin spesial. Vi liker forskjellig styrke på maten, og det løste restauranten med en liten chilipasta ved siden av. Elegant

Takk, frodeh909

Anmeldt 11. juni 2021 via mobile enheter

Oksebrisken var veldig mager, servitøren var ekstremt hyggelig. Atmosfæren er koselig. Anbefales for de som liker indisk ( får ikke velge styrken på maten, spør for å få mildere/ sterkere)

1  Takk, egorr761
Anmeldt 11. juni 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og kjempegod service, liker man indiske er dette plassen å gå i Trondheim.
Vi spiste Koh i nor spesial, og vi fikk påfyll av alt vi ønsket underveis

1  Takk, bjarter2018
Anmeldt 7. juni 2021

Vi fikk servert indiak tre retters middag. Fint presentert med masse farger. Kamskjellen vi fikk servert var utrolig smaksrikt. Hyggelig betjening og fint lokale.

1  Takk, mariannesD3754QA
Anmeldt 28. mai 2021 via mobile enheter

Koselig sted med fin atmosfære, og hyggelig personell. Veldig god mat, ble veldig mette!! Et sted jeg gjerne drar tilbake til

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, julianeliee

Reisende som så på Koh I Nor, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Koh I Nor? Del dine erfaringer!