“En opplevelse !”
Anmeldelse av Koh I Nor

Koh I Nor
Vurdert som nr. 43 av 296 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og veldig,veldig god service! Vi var tre stk, bestilte tre forskjellige retter og alle tre var minst like gode! Kan virkelig anbefales :)

Takk, Happiness30606845381

Anmeldt 21. juli 2021

Beste indiske maten jeg noen gang har smakt! Naanbrødene og mango chutney var et nydelig tillegg til tandoori chicken. Akkurat passe sterk for meg! Helt nydelig krydret. Vi er veldig fornøyde, og skjønner ikke hvorfor der var så stille her Bra stemning, atmosfære og service. En skjult perle som vi definitivt vil anbefale videre!!

Takk, emma-200321
Anmeldt 19. juli 2021

Tok en time for oss å få maten. Maten vi fikk var kald og ikke svært apetlig. Derimot var kundeservicen veldig god

1  Takk, Mat20202
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Dette ble dessverre en skuffende opplevelse.
Som store tilhengere av det indiske kjøkken ble dette alt annet enn vellykket. Hadde bordbestilling kl 20.00, og fikk tildelt bord etter 15 min venting. Maten fikk vi etter ca 1 time, og den var kald. Restauranten var halvfull, men servitørene virket underbemannet.
Vi kjøpte en Butter Chicken og en Tikka Masala, og ingen av disse var spesielt smakfulle eller autentiske. Små porsjoner, med mye ris, lite kylling og saus. Sausen, risen og en salat ble servert sammen i en bolle. Papadumsen var god.
Alt i alt lite som minnet om indisk mat for vår del.
2 av 5.

1  Takk, 203kristianp
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat og kjempefin service! Vi spiste papadums og Koh i nor sin spesial. Vi liker forskjellig styrke på maten, og det løste restauranten med en liten chilipasta ved siden av. Elegant

Takk, frodeh909

Reisende som så på Koh I Nor, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Koh I Nor? Del dine erfaringer!