“Saritas?”
Anmeldelse av Koh I Nor

Koh I Nor
Vurdert som nr. 44 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Maten skal alltid telle mest, og den var til nød grei. Hverken mer eller mindre. Dette var ikke veldig indisk! Mistenker kokken er norsk med lynkurs i å lage indisk mat.
Stort Pluss for hyggelig rustikt lokale og god service!

1  Takk, Nils A

Anmeldt 30. juli 2021

Forsøkt denne restauranten for indisk mat i Trondheim. Maten er velsmakende, men helt på det jevne og det finnes bedre indiske restauranter. Men veldig hyggelig servitør, og rikelige porsjoner. Kan gjerne forsøkes.

1  Takk, RouleurKJH
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi forhåndsbestilte bord, noe som var lurt for her var det mange folk.

Veldig hyggelig og god service.

Maten var fantastisk! Vi var 4 stk og alle bestilte forskjellig mat. Og alle var like fornøyde og stappmette.

Kunne gjerne vært servert mer av chutneyen, men det er da bare en bagatell.

Beste indiske vi har besøkt.

Takk, HegeNilsen
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og veldig,veldig god service! Vi var tre stk, bestilte tre forskjellige retter og alle tre var minst like gode! Kan virkelig anbefales :)

Takk, Happiness30606845381
Anmeldt 21. juli 2021

Beste indiske maten jeg noen gang har smakt! Naanbrødene og mango chutney var et nydelig tillegg til tandoori chicken. Akkurat passe sterk for meg! Helt nydelig krydret. Vi er veldig fornøyde, og skjønner ikke hvorfor der var så stille her Bra stemning, atmosfære og service. En skjult perle som vi definitivt vil anbefale videre!!

Takk, emma-200321

Reisende som så på Koh I Nor, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Koh I Nor? Del dine erfaringer!