“Dårlig indisk mat”
Anmeldelse av Koh I Nor

Koh I Nor
Vurdert som nr. 44 av 296 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 19. august 2021

Jeg bor på Østlandet og er bortskjemt med gode indiske/pakistanske restauranter. Hadde denne restauranten holdt til i Oslo så ville den ikke vært i drift alt for lenge.

Jeg bestilte en butter chicken og garlic naan. Butter chicken smakte som ikke smakte butter chicken. Naan brødet var tynt og lå i ovnen for lenge, som gjorde det hardt. Porsjonen var liten og ikke mettende nok. Det blir ikke flere besøk til denne restauranten.

3  Takk, JMAzeem

2024 av 80 anmeldelser

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Super god mat. Og hyggelig betjening. Muligens den beste indiske maten jeg har spist. Smakfult, spicy og delikat! Garantert valg om jeg kommer til bake til Trondheim

Takk, Mariannelo
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Maten skal alltid telle mest, og den var til nød grei. Hverken mer eller mindre. Dette var ikke veldig indisk! Mistenker kokken er norsk med lynkurs i å lage indisk mat.
Stort Pluss for hyggelig rustikt lokale og god service!

1  Takk, Nils A
Anmeldt 30. juli 2021

Forsøkt denne restauranten for indisk mat i Trondheim. Maten er velsmakende, men helt på det jevne og det finnes bedre indiske restauranter. Men veldig hyggelig servitør, og rikelige porsjoner. Kan gjerne forsøkes.

1  Takk, RouleurKJH
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi forhåndsbestilte bord, noe som var lurt for her var det mange folk.

Veldig hyggelig og god service.

Maten var fantastisk! Vi var 4 stk og alle bestilte forskjellig mat. Og alle var like fornøyde og stappmette.

Kunne gjerne vært servert mer av chutneyen, men det er da bare en bagatell.

Beste indiske vi har besøkt.

Takk, HegeNilsen

Reisende som så på Koh I Nor, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Koh I Nor? Del dine erfaringer!