“Slow service & slow food 🙈”
Anmeldelse av O'learys Nordre

O'learys Nordre
Vurdert som nr. 261 av 296 Restauranter i Trondheim
Beskrivelse: American food, sports on big screen, electric steel darts, two types of shuffleboard
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Grei mat, horribelt dårlig service og uakseptabelt lang ventetid. Veldig lite gjester, men allikevel 30 minutter å vente på å få bestille og en times ventetid på burger etterpå. Skjerping !

Takk, Climber05507542912

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Lang ventetid selv om det var lite folk i lokalet.
O'Learys har jeg alltid vært fornøyd med, men denne gangen levde det ikke opp til våre forventninger.

Vi spiste, burger, snack plate og fish'chips opplevelsen var grei.
Bestilte også en jordbærmilkshake, den smakte helmelk.

Takk, limapilot
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Dato for besøk: september 2021
Anmeldt 16. desember 2020

Reisende som så på O'learys Nordre, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i O'learys Nordre? Del dine erfaringer!