“Fikk rå, ikke gjennomstekt kylling i taco.”
Anmeldelse av Héctor

Héctor
Vurdert som nr. 263 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 20. juli 2021

Vi booket for bursdagsmiddag til vår datter skulle feire bursdag. Morsom plass, elsker fargene på fat, skåler. Vi var 3 som delte sharing, og det var morsomt å prøve andre smaker, taco med scampi var det beste ble vi med sharing enig i. Vi var 7 stk, 2 yngste på bordet bestilte taco med kylling. Ingen av de syntes det var spesielt godt. Og når jeg begynte å se på kyllingen til den ene av de, så forsto jeg hvorfor det ikke var så godt, da den var rå. Hun som skulle spise opplevde den som veldig seig, klarte ikke å spise. Vi sa ifra og en servitør tok med fatet. Ingen kom på bordet med beklagelser. Vi bestilte en ny rett, men hun var kvalm og uvel av hele opplevelsen, og klarte ikke spise mye. Når vi skulle betale så virket ikke de små kort terminalene, derfor måtte vi betale i kassa. Der måtte vi opplyse om hendelsen, og der fikk vi en beklagelse, vi slapp å betale for retten med rå kylling, men betalte retten vi måtte bestille etter slik at hun skulle få spise noe, og alt annet betalte vi 100% uten avslag. Det ble ikke noe «tips» den kvelden. Ikke frister det å dra tilbake.

1  Takk, Ninamor-74

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Jeg var innom Hector i mai og var langt fra imponert.
Maten var terningkast to, servicen var fullstendig fraværende (stresset personal, ingen struktur, laaang ventetid). Interiør og atmosfære var terningkast seks, så det ble veldig skuffende når ikke resten matchet og totalopplevelsen ble en nedtur.
Var der på nytt nå og ble gledelig overrasket.
Maten hadde god smak, om enn ikke en sekser, så en solid firer.
De ansatte var hyggelige, smilende og drikke + mat kom raskt - til tross for fulle bord både inne og ute denne lørdagen.
Vi hadde egentlig bordet bare i to timer, men da vi spurte om å få et annet bord heller enn å dra, så fikset servitøren dette raskt.
Kun en drink i køpet av de fem timene vi var der var forsinket på grunn av en glipp og da fikk jeg den på huset.
Jeg kommer absolutt tilbake og vil gjerne anbefale Hector videre om det er sette nivået de fortsetter å være på.
Til neste gang har jeg kun et ønske: at alle servitørene spør om man ønsker mer drikke når de rydder av de tomme glassene.

Anbefaler å dra på Hector om du savner å reise utenlands og har skikkelig lyst på herlig stemning, god drikke og følelsen av å være et helt annet sted enn trondheim ei regnfull helg.
Ok for familier, best sammen med venner.

Takk, lmiok
Anmeldt 14. juli 2021

Jeg pleier ikke å skrive anmeldelser, men opplevelsen på Hector Solsiden var så utrolig dårlig (begge gangene) at jeg klarer ikke dy meg. Vi fikk feil drinker hver gang og det ble så mye rot. Tok oppgjør tre ganger på 1,5 time for å holde kontrollen, da alle de feile drikkene også var oppført på regningen. Servicen er elendig og opplever de som frekke. Det var mange ledige bord inne og en rolig kveld. Plutselig kommer vakten bort til bordet vårt og tar med seg de to som satt ytterst på bordet (vi var 3 par) og ber de om å roe seg og ikke rope og bråke? Vi satt helt rolig og snakket. Musikken var høy, så man måtte jo heve stemmen litt. Etter 5 min så går vakten bort til nabobodet som sitter helt rolig og sier akkurat det samme og at de har fått klager. Etter dette så dro vi. Jeg hadde dårlig opplevelse første gang jeg var der, men ga det en sjangse til. Det bli nok siste gang, dersom det ikke skjer noen drastiske endringer. Kjempe fin plass, men resten er ikke mye å skryte av…

Takk, V5852BXkarinl
Anmeldt 14. juli 2021

Vi ble anbefalt å gå her, men dette var dårlig. Menyen har vanskelig å forstå, både for meg som voksen og 14-åringen. Hun bestilte Taco, jeg bestilte quesedilla. Hun fikk to bittesmå lefser med minimalt med kjøtt og grønnsaker, jeg fikk to stk medium quesedilla.
Dette ble vi ikke mett av, og ikke var det særlig godt heller.
Musikken var som på en gjennomsnittlig nattklubb. Høy!
Da vi kom stod det en foran oss som ville bestille bord, men det gikk ikke. Da vi spurte om bord for to, måtte servitøren sjekke boken sin grundig, og vi fikk tildelt et bord som var ledig i 1,5 timer. Det rimer jo ikke...
Nei, vi går ikke tilbake hit! Skikkelig oppskrytt, og en stor skuffelse både for mor og tenåring!

Takk, matildeb386
Anmeldt 11. juli 2021

Vi var her for en football kamp. Jeg ringte og de sa at bordene ute ikke kan bestilles. Vi ankommer og mange bord er ledige men bestilte. Servitøren sier at de er for sponsorer. Da kampen begynte satt servitører sammen med venner ved de bestilte bordene. Hvis prinsippet er førstemann til mølla, bør det gjelde alle.

2  Takk, silviastorm

Reisende som så på Héctor, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Héctor? Del dine erfaringer!