“Elendig service”
Anmeldelse av Héctor

Héctor
Vurdert som nr. 263 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Var der i over en time, elendig service, fikk servert ufrivillig drikke på bordet (feil av servitør), vi ble dermed tvunget til å betalte uten å ha drukket noe? Drinken smakte ikke bra. Skuffelse, hadde gleder oss:/

Takk, 659theas

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Dette er ikke stedet å besøke dersom du ønsker noe som ligner på autentisk meksikansk kjøkken. Margaritas serveres fra tappekran og smaker ferdigblandet. Oksekjaketaco smakte tilnærmet ingenting, mens kyllingtaco var bittelitt bedre. Nachos-chips var smakløse og harde. Quesedilla var litt mer spicy, men ble servert uten annet tilbehør enn litt salsa. Dagens lyspunkt var en grillet maiskolbe som var smakfull med sitt tilbehør.
Det trekker ned at det meste av maten ble servert lunkent.

Hector er i realiteten et fastfood-sted med høy musikk. Besøk heller Frida i Fjordgata.

Takk, Pioneer293661
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Elsker meksikansk så kusina dro meg med hit. Kusina og jeg spiste det samme; gratinert nachos med chili con carne og en salat ved siden av. Gode smaker i maten, men til at dette kostwt over 200 kroner så ble jeg skuffet over hvor lite mat det var. Nachosen hadde nesten ikke chili con carne eller ost, og jeg syns det var en liten porsjon. Fantes glutenfritt på menyen, bl.a det jeg bestilte. Kjempegode margaritas. Kul plass med hyggelig betjening. Noe rart de ikke hadde noen form for parasoll på "drop-in" serveringen. Ble ganske hett i sola.

Takk, Ailiskh
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

355 for en Super Duper - det er nok. Kjapp servering og nesten for kjapp med så mye folk på huset. Dette tjener de godt på!!!

Takk, 765gunnarf
Anmeldt 21. juli 2021

Stemningen var god, men maten levde absolutt ikke til forventningene. Veldig små porsjoner og heller ikke så gode... Hvert fall ikke med tanke på prisen. Tacoene var svært skuffende. Lefsene var tørre og fyllet var vannete og litt smakløst. Det ble bedre da vi bestilte overpriced rømme og ananas salsa (som for øvrig var veldig god), men servitøren tok den fra oss før den var spist opp... Quesedillaen var mye bedre enn tacoene, og det litt mer mat i dem. Drinkene vi bestilte var bra.

Takk, emma-200321

Reisende som så på Héctor, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Héctor? Del dine erfaringer!