“God mat og service, svært ufin hovmester.”
Anmeldelse av Héctor

Héctor
Vurdert som nr. 263 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

25. juli var vi en gjeng på 8 stykker som ville prøve Héctor etter å ha hørt varme ord om plassen.
Vi satte oss utenfor på et bord i påvente av ledige bord på uteserveringen slik at vi kunne sitte samlet der. Utover kvelden begynte folk å dra og vi spurte hovmester om det var ledig bord på uteserveringen, men fikk beskjed om at det ikke var bord for 8 stykker. Dette gikk bra for oss da vi ikke var fulltallig enda og tenkte vi kunne spre oss på to bord ved siden av hverandre etter hvert. Da det dukket opp ledig bord ved siden av bordet vårt ville ikke hovmester samarbeide rundt dette, til tross for at det var mange ledige bord på uteserveringen mot elva forøvrig. Hun var ikke interessert i å finne en løsning, men gjentok bastant at hun hadde sagt på forhånd at det ikke ville la seg gjøre og var frekk og nedlatende.
Hovmesteren kom så bort på bordet og irettesatte meg foran selskapet mitt, da av den grunn at vi hadde spurt henne om det ledige nabobordet (på en høflig måte).
Det virket til at hun hadde bestemt seg på forhånd at dette ikke kunne løses, men sa vi måtte sitte inne i restauranten i det fine været. Da det dukket opp flere muligheter for å samle gjengen ute, kom ikke hovmesteren bort og tilbydde oss bordene ute, og vi ville heller ikke spørre om dette etter den svært ubehagelige hendelsen tidligere. Av samme grunn valgte vi heller ikke klage på feil i regningen.
På tur ut ga en i følget en saklig tilbakemelding om opplevelsen på restauranten, hovmester svarer da med å prøve å starte en krangel.
Hvis du er ute etter en utrivelig opplevelse er dette stedet for deg. Vi trakk oss imidlertidig til søstrene Karlsen hvor vi ble møtt med god service.

1  Takk, lisamarievik

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Var der i over en time, elendig service, fikk servert ufrivillig drikke på bordet (feil av servitør), vi ble dermed tvunget til å betalte uten å ha drukket noe? Drinken smakte ikke bra. Skuffelse, hadde gleder oss:/

Takk, 659theas
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Dette er ikke stedet å besøke dersom du ønsker noe som ligner på autentisk meksikansk kjøkken. Margaritas serveres fra tappekran og smaker ferdigblandet. Oksekjaketaco smakte tilnærmet ingenting, mens kyllingtaco var bittelitt bedre. Nachos-chips var smakløse og harde. Quesedilla var litt mer spicy, men ble servert uten annet tilbehør enn litt salsa. Dagens lyspunkt var en grillet maiskolbe som var smakfull med sitt tilbehør.
Det trekker ned at det meste av maten ble servert lunkent.

Hector er i realiteten et fastfood-sted med høy musikk. Besøk heller Frida i Fjordgata.

Takk, Pioneer293661
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Elsker meksikansk så kusina dro meg med hit. Kusina og jeg spiste det samme; gratinert nachos med chili con carne og en salat ved siden av. Gode smaker i maten, men til at dette kostwt over 200 kroner så ble jeg skuffet over hvor lite mat det var. Nachosen hadde nesten ikke chili con carne eller ost, og jeg syns det var en liten porsjon. Fantes glutenfritt på menyen, bl.a det jeg bestilte. Kjempegode margaritas. Kul plass med hyggelig betjening. Noe rart de ikke hadde noen form for parasoll på "drop-in" serveringen. Ble ganske hett i sola.

Takk, Ailiskh
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

355 for en Super Duper - det er nok. Kjapp servering og nesten for kjapp med så mye folk på huset. Dette tjener de godt på!!!

Takk, 765gunnarf

Reisende som så på Héctor, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Héctor? Del dine erfaringer!