“Fint lokale, men skuffende mat”
Anmeldelse av Héctor

Héctor
Vurdert som nr. 263 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Bestilte nachos (forrett) og kyllingtaco. Nachosen var god, mye chips, nok salsa og guacamole. Kyllingtacoporsjonen var veldig liten. To små lefser med litt fyll i. Utrolig fint lokale med nydelig interiør, men pga maten ble dette utrolig skuffende.

Takk, kaiadj

Anmeldt 17. august 2021

Dårlig matopplevelse, lite smak. Ventet 1t og 15min på mat, ellers ikke mye å skryte av. Når maten endelig kom fikk jeg street-food følelse..

Takk, AnnaR4496
Anmeldt 16. august 2021

Var der for å spise med et par venninner. Fint lokale, men ble uheldigvis plassert på det eneste bordet uten varmelamper omkring. Var fullt i restauranten så var ikke mulighet for å bytte bord. Drinkene og maten kom relativt raskt, men servitørene var ellers umulig å få tak i. Maten var ikke noe å skryte av, smakte enten veldig lite eller bare sterkt. Vi bestilte en del forskjellige drinker, men ingen av oss klarte å drikke mer enn én slurk da alle drinkene smakte ren tequila. Var som å drikke rett fra flaska. Kommer ikke til å dra hit igjen og kommer til å fraråde andre å dra hit.

1  Takk, norlysss
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Helt ok sted for enkel meksikansk mat og drinker. Vi satt ute u det fine sommerværet. Både mat og drinker var midt på tre. Service var elendig, ansatte var trøtte og stresset. Helt ok sted, men ikke noe særlig.

Takk, Helga_Norway
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

25. juli var vi en gjeng på 8 stykker som ville prøve Héctor etter å ha hørt varme ord om plassen.
Vi satte oss utenfor på et bord i påvente av ledige bord på uteserveringen slik at vi kunne sitte samlet der. Utover kvelden begynte folk å dra og vi spurte hovmester om det var ledig bord på uteserveringen, men fikk beskjed om at det ikke var bord for 8 stykker. Dette gikk bra for oss da vi ikke var fulltallig enda og tenkte vi kunne spre oss på to bord ved siden av hverandre etter hvert. Da det dukket opp ledig bord ved siden av bordet vårt ville ikke hovmester samarbeide rundt dette, til tross for at det var mange ledige bord på uteserveringen mot elva forøvrig. Hun var ikke interessert i å finne en løsning, men gjentok bastant at hun hadde sagt på forhånd at det ikke ville la seg gjøre og var frekk og nedlatende.
Hovmesteren kom så bort på bordet og irettesatte meg foran selskapet mitt, da av den grunn at vi hadde spurt henne om det ledige nabobordet (på en høflig måte).
Det virket til at hun hadde bestemt seg på forhånd at dette ikke kunne løses, men sa vi måtte sitte inne i restauranten i det fine været. Da det dukket opp flere muligheter for å samle gjengen ute, kom ikke hovmesteren bort og tilbydde oss bordene ute, og vi ville heller ikke spørre om dette etter den svært ubehagelige hendelsen tidligere. Av samme grunn valgte vi heller ikke klage på feil i regningen.
På tur ut ga en i følget en saklig tilbakemelding om opplevelsen på restauranten, hovmester svarer da med å prøve å starte en krangel.
Hvis du er ute etter en utrivelig opplevelse er dette stedet for deg. Vi trakk oss imidlertidig til søstrene Karlsen hvor vi ble møtt med god service.

1  Takk, lisamarievik

Reisende som så på Héctor, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Héctor? Del dine erfaringer!