“kjip kveld”
Anmeldelse av Héctor

Héctor
Vurdert som nr. 263 av 296 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 25. august 2021

vet ikke hva som var verst av servicen eller maten. samtlige i selskapet var skuffa, tørre tacos med lite smak. arrogante servitører. fint lokale med mye potensiale, men dette var bare så altfor dårlig.

1  Takk, irgnitravel

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Bestilte nachos (forrett) og kyllingtaco. Nachosen var god, mye chips, nok salsa og guacamole. Kyllingtacoporsjonen var veldig liten. To små lefser med litt fyll i. Utrolig fint lokale med nydelig interiør, men pga maten ble dette utrolig skuffende.

Takk, kaiadj
Anmeldt 17. august 2021

Dårlig matopplevelse, lite smak. Ventet 1t og 15min på mat, ellers ikke mye å skryte av. Når maten endelig kom fikk jeg street-food følelse..

Takk, AnnaR4496
Anmeldt 16. august 2021

Var der for å spise med et par venninner. Fint lokale, men ble uheldigvis plassert på det eneste bordet uten varmelamper omkring. Var fullt i restauranten så var ikke mulighet for å bytte bord. Drinkene og maten kom relativt raskt, men servitørene var ellers umulig å få tak i. Maten var ikke noe å skryte av, smakte enten veldig lite eller bare sterkt. Vi bestilte en del forskjellige drinker, men ingen av oss klarte å drikke mer enn én slurk da alle drinkene smakte ren tequila. Var som å drikke rett fra flaska. Kommer ikke til å dra hit igjen og kommer til å fraråde andre å dra hit.

1  Takk, norlysss
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Helt ok sted for enkel meksikansk mat og drinker. Vi satt ute u det fine sommerværet. Både mat og drinker var midt på tre. Service var elendig, ansatte var trøtte og stresset. Helt ok sted, men ikke noe særlig.

Takk, Helga_Norway

Reisende som så på Héctor, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Héctor? Del dine erfaringer!