“Kald mat”
Anmeldelse av Héctor

Héctor
Vurdert som nr. 257 av 298 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 6. september 2021

Ventet 40 minutter på å få kald og usmakende mat. Bestilte litt av alt. Fikk i tillegg et bittelite bord hvor vi var redde for å komme borti noe og velte maten. Vi kommer ikke tilbake.

1  Takk, andreasT7015ZK

Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Testet en enkel liten rett. Helt grei, men ikke noe mer. litt tlrt.
Noe dyrt og litt kaotisk.
Vil nok ikke komme tilbake dit

Takk, Bjørn-Arild H
Anmeldt 4. september 2021

vanskelige og arrogante servitører
ikke mulig å dele opp regningen , selv om vi spurt på forhånd om deler av selskapet kunne betale med kontanter , dette ble bekreftet men de kom med regningen på flere tusen for hele bordet å sa at det ikke var mulig å dele den opp.
Vi hadde også problemer med å komme inn , de sa at de ikke hadde et bord til 7 personer da vi påpekte at vi bare var fem pluss et barn fikk vi etter litt om og men tildelt et bord.
maten var forsåvit grei , men ikke et sted jeg besøker igjen

Takk, lillo759
Anmeldt 25. august 2021

vet ikke hva som var verst av servicen eller maten. samtlige i selskapet var skuffa, tørre tacos med lite smak. arrogante servitører. fint lokale med mye potensiale, men dette var bare så altfor dårlig.

1  Takk, irgnitravel
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Bestilte nachos (forrett) og kyllingtaco. Nachosen var god, mye chips, nok salsa og guacamole. Kyllingtacoporsjonen var veldig liten. To små lefser med litt fyll i. Utrolig fint lokale med nydelig interiør, men pga maten ble dette utrolig skuffende.

Takk, kaiadj

Reisende som så på Héctor, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Héctor? Del dine erfaringer!