“Beste hjemmelagde jordbær is”
Anmeldelse av Restaurant Kommandanten

Restaurant Kommandanten
Vurdert som nr. 73 av 286 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Norsk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: På Kristiansten Festning åpnet vi i Mai 2011 Restaurant Kommandanten i kommandantboligen hvor Vertshuset Festningen tidligere holdt til! Hos Restaurant Kommandanten kan du spise en bra lunsj, feire ditt bryllup, din konfirmasjon, din bursdag, ha jobbens julebord, konferanse og sommeravslutning!
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Beste hjemmelagde jordbæris ever. <3 Liker atmosfæren her oppe på haugen! Hadde gjerne kommet igjen.

Takk, 857susannn

Anmeldt 17. juni 2019 via mobile enheter

Var her ifm en bursdagsfeiring med dagens "3retter".

Her var det kamskjell til forrett, (som holdt meg våken hele kommende natt) ble dårlig...

Hovedretten var "biff", dette må være det tristeste jeg har latt komme inn i min munn... Og annet en at dette var pre-fab biff går ikke ant. Heelt grå og tørr,uten noe stekeskorpe. Og noe medium var det ikke, nærere tørr gråskosåle...

Dessert var en kake som var ok, tilbehøret "isen" derimot, må ha vært laget som is terninger forlenge siden, og opptint og spek flere ganger før servering.

Kan og føye til at en gløtt inn på kjøkkenet ikke bidro til et bedre inntrykk heller, på vei til wc,hvor det heller ikke var såpe.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 814sindree
Anmeldt 3. april 2019 via mobile enheter

God mat og fint lokale. Men servitøren var helt uten opplæring, kunnskap og erfaring. I tillegg var hun ufattelig treg.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, kristinw608
Anmeldt 19. mars 2019 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelig betjening! Verdt et besøk! Koselige lokaler innenfor festningen, med flott utsikt over Trondheim sentrum fra festningsmuren.

Dato for besøk: mars 2019
1  Takk, JollyjumperTrondheim
Anmeldt 18. september 2018

På et arrangement fikk vi tildelt et lokale som tidligere var et lager på utsiden av festningsmurene. Skjønner ikke at lokalet kan være godkjent for bruk. Elendige lydforhold som gjør at det er vanskelig å ha en samtale.
Maten: Kald og kjedelig. Greide heller ikke å tilby allergivennlig mat.
Stedet sto ikke til vår forventning.Ikke verdt prisen.

Takk, Eilicec

Reisende som så på Restaurant Kommandanten, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Restaurant Kommandanten? Del dine erfaringer!