“Nydelig mat i lekre omgivelser.”

Bakgården Bar og Spiseri
Vurdert som nr. 18 av 287 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Tapas restaurant med fokus på lokale råvarer
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Deilig tapas og god service. Omgivelsene er hyggelige. Gode porsjoner. Anbefaler restauranten for voksent selskap.

Takk, Caroline F

Anmeldt 1. november 2018

God mat og en oppmerksom kelner gjorde vårt besøk på Bakgaarden til en fin opplevelse. Vi var tre personer som bestilte to tapasmenyer og en ostetallerken. Rause porsjoner gjorde at dette var rikelig med mat for oss tre.

Takk, Hilde D
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Bestilte tapas som virkelig svarte til forventningene! Veldig mye godt og greie porsjoner. God drikke! Priser deretter, men det er det verdt! Anbefales!

Takk, magnusBe85
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Byens beste Tapas med kortreist mat. Hyggelig mottakelse av servitørene og en alldeles nydelig og variert meny. Gode viner anbefalt av en dyktig og blid servitør. Herlig, uformell stemning, rene og hyggelige toaletter, en flott bakgård når været tillater å sitte ute....

Takk, 234annkristin
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Intimt og hyggelig lokale. Koselige små bord. Meny med mange spennende overraskelser i miks norsk / spansk. Hyggelig betjening og veldig god mat med gode og overraskende smaker. En veldig positiv overraskelse. Vi valgte en av menyene og det var mye mat og alle fire var veldig fornøyde. Anbefales virkelig

Takk, Pia T

Reisende som så på Bakgården Bar og Spiseri, så også på

Har du vært i Bakgården Bar og Spiseri? Del dine erfaringer!