“Meget fornøyd ”

Bakgården Bar og Spiseri
Vurdert som nr. 20 av 298 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Tapas restaurant med fokus på lokale råvarer
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og godt øl

Vi delte en meny 2 med IPA og Weissbier fra tapp. En deilig kombinasjon.

Takk, morgendugg

Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Tapas og god vin med min kjære....alt var BRA! Enkelt å greit så kan meny' ene anbefales! En av de sjeldne gangene at du føler at dette var virkelig bra!

Takk, peringet
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Deilig tapas og god service. Omgivelsene er hyggelige. Gode porsjoner. Anbefaler restauranten for voksent selskap.

Takk, Caroline F
Anmeldt 1. november 2018

God mat og en oppmerksom kelner gjorde vårt besøk på Bakgaarden til en fin opplevelse. Vi var tre personer som bestilte to tapasmenyer og en ostetallerken. Rause porsjoner gjorde at dette var rikelig med mat for oss tre.

Takk, Hilde D
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Bestilte tapas som virkelig svarte til forventningene! Veldig mye godt og greie porsjoner. God drikke! Priser deretter, men det er det verdt! Anbefales!

Takk, magnusBe85

Reisende som så på Bakgården Bar og Spiseri, så også på

Har du vært i Bakgården Bar og Spiseri? Del dine erfaringer!