“Ypperlig mat og betjening”

Bakgården Bar og Spiseri
Vurdert som nr. 18 av 284 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Tapas restaurant med fokus på lokale råvarer
Anmeldt 16. juli 2020

Fikk anbefalt dette av en veteran student. Men fikk litt kalde føtter etter å ha lest på tripadvisor. Men valgte likevel å forsøke... og takk og pris. Studenten hadde rett. Beste Tapas vi har spist. Og servert av veldig hyggelig betjening.
Anbefales på det sterkeste.

3  Takk, TormodR11

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Skuffende matopplevelse. Spiste Meny 1. Kjøttbollene var som sprettballer. Kyllingvingene var helt ok.
Sopp og oliven var ok.
Potene var bra.
Biffkjøttet var veldig bra.
Mørt og smakfullt.
På bildet mangler kylling og biff. Det kom litt senere. Ikke verdt 500.- per pers. Lite utvalg på musserende og overpriset.

1  Takk, NilsPetter_79
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Hvis du går forbi dette spisestedet så vil vi anbefale deg å gå videre. Vi var 4 voksne damer som hadde en meget trist restaurantopplevelse. Vi har faktisk aldri før opplevd maken til arrogante servitører. Det er i tillegg overhode ikke samsvar mellom hva du får og hva du betaler. Vi anbefaler at personalet får et kurs i service og lærer seg både å lytte til kunden, ydmykhet samt høflighet.

1  Takk, Honefoss
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte Trøndermenyen og etter en svært god service og presentasjon av mat fra servitør var vi derimot skuffet over presentasjon fra kjøkkenet og ikke minst smakene. Ord som hjemmelaget og med referanser til lokal tilknyting var ikke reflektert i selve maten. Kjøttbollene opplevdes som halvfabrikat og kyllingen smakte ikke noe mer enn kyllingvinger fra matbutikken, med en saus som var brukt som marinade de siste minuttene. Når du betaler over 650 per person er det å forvente mer enn dette. Ble også anbefalt en blonde øl til maten, denne hadde en sum på 149kr for 0,33. Alt i alt, ok mat, altfor dyrt men hyggelig betjening.

1  Takk, fredriko236
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

God mat, men helt elendig service! Tok to timer å få maten servert! Altfor gå kelnere her, ikke hva som forventes.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, janickea2015

Reisende som så på Bakgården Bar og Spiseri, så også på

Har du vært i Bakgården Bar og Spiseri? Del dine erfaringer!