“Nydeleg tapas!”

Bakgården Bar og Spiseri
Vurdert som nr. 18 av 284 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Tapas restaurant med fokus på lokale råvarer
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Maten var nydeleg! Champinjongane var litt sterke og tok mykje av smaken til den andre maten me bestilte. Men spørst jo kva rettar ein set saman. Anbefalast!

Takk, tonjef2015

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Tok over en time å få servering selv om menyen var forhåndsbestilt og vi var oppfordret til å komme så tidlig som mulig... Halvtomt lokale og nokså kjølig omgivelser. Vi kledde på oss yttertøy og håpet det beste. Maten var ikke mer enn middelmådig - og slett ikke nok til 4 personer. Vinen var så dyr at det lot vi være. Vi fikk ikke brød til og måtte be om å få 1 flaske vann mer enn den ene vi fikk utdelt. Rett og slett en kostbar og kjip opplevelse.

1  Takk, annebergeb
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Overprisede retter, betalte 2500 for 4 personer (uten drikke). Tapas smakte helt ok; men ingen ekstraordinære opplevelser som forsvarer prisen. Maten var ikke laget med sjel og omtanke og servicen under snittet. Tar desserten på Mc Donalds....

Takk, X4560AZanitam
Anmeldt 20. juli 2020

Lite og intimt lokale. Personlig service. Veldig god tapas selvom mitt reisefølge synes det ble litt lite mat. De har ferdige menyer til forskjellige priser. Ikke høyt støynivå. Lønner seg å bestille bord. Kommer gjerne igjen.

Takk, monicabJ4403BK
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Deilig tapas i sommer-Trondheim ♥️ Nydelig profesjonell service også. Maten kom raskt og fullt mulig å legge til mer

Takk, anne-katrineaa

Reisende som så på Bakgården Bar og Spiseri, så også på

Har du vært i Bakgården Bar og Spiseri? Del dine erfaringer!