“Nydelig Tapas i intimt og koselig miljø!”

Bakgården Bar og Spiseri
Vurdert som nr. 19 av 283 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Tapas restaurant med fokus på lokale råvarer
Anmeldt 29. september 2020

Fikk lyst og prøve Tapas denne kvelden og valget falt på Bakgården Bar og Spiseri. Fikk grei orientering i valgmuligheter her med anbefaling av vin til Tapas. Valgte anbefalt mengde med 5 forskjellige retter hvor vi delte dette mellom oss. Alt var velsmakende hvor spesielt kjøttet var veldig mørt og saftig. Dette var Tapas slik de skal være. Vi ble passe mette og veldig fornøyd med både service og mat. Vinen som ble servert var riktig temperert og matchet maten godt. Eneste minus var litt dårlig kaffe, men det var ikke så viktig. Kan anbefales for de som liker Tapas!

2  Takk, osmasen

Anmeldt 25. september 2020

Skulle bare ha noe småtteri og det var det. Det eneste som var stort var regningen.

1 stk veldig lite kamskjell med trøffelskum kr 145,-
2 stk veldig små og litt tørre sjøkreps uten klør kr 330,- (165,- pr stk)

Inkludert halv porsjon brød og aioli og 1 glass hvitvin endte regningen
på hele 638 kroner!

Besøket på Bakgården ble oppholdets vits - valgte å ta det med godt humør - ville ikke la opplevelsen forsure resten av oppholdet i ellers fantastiske Trondheim.

Var på Bakgården for et par år siden og var dengang veldig fornøyd - hva har skjedd?

1  Takk, Nytelser
Anmeldt 8. september 2020

Bursdagsfeiring på Bakgården var en kjempesuksess. Hyggelig kelner som anbefalte oss en god riserva til menyen vi valgte. Maten kom relativt raskt og var smaksrik og pent presentert. Rause porsjoner, vi ble mer enn mette nok!

Ja, det er dyrt, men jeg har ingenting å utsette på hverken maten eller opplevelsen. Det eneste negative jeg kan komme på var at Gin Tonicen til aperitif kunne vært noe bedre utsmykket med en skikkelig tonic og kanskje litt garnityr. Men vi var jo her for maten sin del. Kommer tilbake!

Takk, Alextravels95
Anmeldt 17. august 2020 via mobile enheter

Glimrende feiring av bryllupsdag! Meget god vegetarmeny, med god drikke, veldig bra dessert som avslutning, og meget god service, inkludert hyggelig hundeprat.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Bj0rnA
Anmeldt 14. august 2020

God, variert mat med mange spennende tapasretter. Kongerekene var min favoritt. Trivelig og serviceinnstilt betjening.

Dato for besøk: august 2020
Takk, ingridhdem

Reisende som så på Bakgården Bar og Spiseri, så også på

Har du vært i Bakgården Bar og Spiseri? Del dine erfaringer!