“Tregt og middels”

Bakgården Bar og Spiseri
Vurdert som nr. 21 av 295 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Tapas restaurant med fokus på lokale råvarer
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Koselig sted med hyggelig betjening. Maten er helt middels og ikke helt det jeg forbinder med tapas der smakene står i sentrum. Når man i tillegg må vente over en time på maten blir scoren deretter. Vi fikk heller ikke all mat samtidig men måtte vente ytterligere 15 min på siste rett. Litt skuffet

Takk, LarsErikN

Anmeldt 24. juni 2021

Bartenderen Eivind gir veldig god service❤️ Følte oss velkommen, godt i varetatt og hadde lyst til å bestille mer siden han var så hyggelig.

Takk, almatrye
Anmeldt 15. februar 2021

Har vært på Bakgården flere ganger. Siste besøket (14.02.2021) ble det til en stor skuffelse. Kvaliteten er blitt dårligere, mat mengden i de små tapas tallerkenene er blitt latterlig lite, og prisen er skrudd opp (2500 for 3 pers). Det var vårt siste besøk i hvert fall. På tide å finne seg en annen favoritt

Dato for besøk: februar 2021
Takk, SolmazA12
Anmeldt 8. november 2020 via mobile enheter

Vi var her en rolig fredagskveld i begynnelsen av november, og fikk en fantastisk fin kveld. Vi ble møtt i døren av en hyggelig herremann, som både gav oss håndsprit og info om besøksregistrering. Her tar de heldigvis smittevern på alvor. Vi fikk forslaget om å starte med en appertiff mens vi bestemte oss for hva vi ville spise, og cava og gin tonic kom raskt på bordet.
Vi gikk for en av de satte menyene, og vi ble anbefalt en rødvin fra Italia til maten, og denne passet utmerket, den passet til og med til blåskjellene(!?). Hver eneste rett var smakfull, og det var helt perfekt mengde mat. Inkludert var også valgfri dessert. Vi valgte å dele en tapasdessert siden vi var ganske mette. Vi ønsket kaffe, og ble i tillegg anbefalt å prøve en norsk dessertvin av epler, og den var nydelig. Den blir årets julegave til kollegaer. Kelneren var behagelig og oppmerksom hele kvelden, og vi følte oss virkelig tatt vare på. Vi gikk aldri tom for hverken vann eller vin i glassene, maten ble godt presentert, dette var en som virkelig er stolt over faget sitt. Jeg har besøkt bakgården tidligere, og jeg kommer snarlig tilbake. Bakgården er som en god årgangsvin, den blir bedre og bedre for hvert år.

Dato for besøk: november 2020
Takk, Beeb00
Anmeldt 22. oktober 2020 via mobile enheter

Vi hadde bestilt på forhånd , likevel tok det 55 min før vi fikk mat. 20 min før drikke. Overså 2av5

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, AnneLorentzen

Reisende som så på Bakgården Bar og Spiseri, så også på

Har du vært i Bakgården Bar og Spiseri? Del dine erfaringer!