“Litt små porsjoner”

Bakgården Bar og Spiseri
Vurdert som nr. 21 av 295 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Tapas restaurant med fokus på lokale råvarer
Anmeldt 30. juli 2021

Hyggelig betjening og god mat, men litt lite mat til 3 voksne personer Da ble det dyrt m tanke på prisen

Takk, 1234trixie

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Styr unna om du er sulten. Vi var 4 voksne som bestilte «meny 1» som er et utvalg assorterte produkter fra menyen. Dette kostet 495kr per pers, inkludert dessert. Da fikk vi 2 stk små kjøttboller, 2 stk kyllingvinger, noen veldig små biter høyrygg og et par-tre bittesmå biter chorizo pølse, 1 bacondaddel og et par oliven hver. Tilbør var en skje sjampinjong og en skive tomat per pers. Det var selvsagt også brød og aijoli. Med andre ord ekstremt dårlig valuta ift prisen på nesten 500kr. Når vi spør om dette virkelig er alt vi får er svaret at vi kan alltids bestille mere om det for lite…

Maten var i tillegg tam og kjedelig. Men servitørene var hyggelige. I alle fall frem til vi spurte om dette er alt vi får…

Takk, mortix77
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Etter anbefaling ble dette stedet valgt. Og det holdt mål. Gode servitører, god meny og god mat gjorde opplevelsen flott. Så bra at det ble besøkt to ganger ila en helg.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Trygg Arne L
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Koselig sted med hyggelig betjening. Maten er helt middels og ikke helt det jeg forbinder med tapas der smakene står i sentrum. Når man i tillegg må vente over en time på maten blir scoren deretter. Vi fikk heller ikke all mat samtidig men måtte vente ytterligere 15 min på siste rett. Litt skuffet

Takk, LarsErikN
Anmeldt 24. juni 2021

Bartenderen Eivind gir veldig god service❤️ Følte oss velkommen, godt i varetatt og hadde lyst til å bestille mer siden han var så hyggelig.

Takk, almatrye

Reisende som så på Bakgården Bar og Spiseri, så også på

Har du vært i Bakgården Bar og Spiseri? Del dine erfaringer!