“Beste baren i byen”

Bakgården Bar og Spiseri
Vurdert som nr. 21 av 295 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Tapas restaurant med fokus på lokale råvarer
Anmeldt 5. august 2021

Vi var to stykker som skulle ta noen drinker. Ble møtt av servitør Stefan, som var ekstremt engasjert, hyggelig, serviceinnstilt og imøtekommende. Grunnet engasjementet til servitør, og supre drinker ble vi sittende i flere timer og koste oss gløgg. Det var god oppfølging fra servitører noe som gjorde at vi følte oss sett og velkomne. Stefan forklarte med engasjement hvilken smaksopplevelse hver drink ga, og drinkene skuffet ikke. Bakgården Bar anbefales på det varmeste. Hyggelig atmosfære, hyggelig betjening og Kristiansands (tørr jeg si Norges?) beste drinker.

Takk, A7202YQrebeccah

2024 av 544 anmeldelser

Anmeldt 31. juli 2021

Alt for lite mat, og til tross for at vi ga tydelig uttrykk for dette ble vi ikke tilbudt mer, men servitøren ble i dårlig humør.

Takk, margretee2021
Anmeldt 30. juli 2021

Hyggelig betjening og god mat, men litt lite mat til 3 voksne personer Da ble det dyrt m tanke på prisen

Takk, 1234trixie
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Styr unna om du er sulten. Vi var 4 voksne som bestilte «meny 1» som er et utvalg assorterte produkter fra menyen. Dette kostet 495kr per pers, inkludert dessert. Da fikk vi 2 stk små kjøttboller, 2 stk kyllingvinger, noen veldig små biter høyrygg og et par-tre bittesmå biter chorizo pølse, 1 bacondaddel og et par oliven hver. Tilbør var en skje sjampinjong og en skive tomat per pers. Det var selvsagt også brød og aijoli. Med andre ord ekstremt dårlig valuta ift prisen på nesten 500kr. Når vi spør om dette virkelig er alt vi får er svaret at vi kan alltids bestille mere om det for lite…

Maten var i tillegg tam og kjedelig. Men servitørene var hyggelige. I alle fall frem til vi spurte om dette er alt vi får…

Takk, mortix77
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Etter anbefaling ble dette stedet valgt. Og det holdt mål. Gode servitører, god meny og god mat gjorde opplevelsen flott. Så bra at det ble besøkt to ganger ila en helg.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Trygg Arne L

Reisende som så på Bakgården Bar og Spiseri, så også på

Har du vært i Bakgården Bar og Spiseri? Del dine erfaringer!