“Ikke kast bort hverken tid eller penger her!”

Bakgården Bar og Spiseri
Vurdert som nr. 20 av 297 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Tapas restaurant med fokus på lokale råvarer
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Dessverre ble dette et skuffende besøk på Bakgården Bar og Spiseri. Vi hadde gledet oss til en kveld her. Men ingenting av det vi hadde lest stemte denne kvelden, Ikke kast bort hverken tid eller penger her!

Dato for besøk: september 2021
Takk, C8181MDannne

2024 av 546 anmeldelser

Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Ble tatt imot av en hyggelig og serviceinnstilt jente. Vi bestilte tapasmenyen "sjømat". Dette var en fantastisk opplevelse av smaker. Fikk god forklaring på hver enkelt rett. Fikk også anbefalt en vin til som virkelig satte prikken over i'en. En fantastisk service hele tiden vi satt der. Et stort pluss var at mye av maten kom fra nærområdet.

2  Takk, Turisten16
Anmeldt 5. august 2021

Vi var to stykker som skulle ta noen drinker. Ble møtt av servitør Stefan, som var ekstremt engasjert, hyggelig, serviceinnstilt og imøtekommende. Grunnet engasjementet til servitør, og supre drinker ble vi sittende i flere timer og koste oss gløgg. Det var god oppfølging fra servitører noe som gjorde at vi følte oss sett og velkomne. Stefan forklarte med engasjement hvilken smaksopplevelse hver drink ga, og drinkene skuffet ikke. Bakgården Bar anbefales på det varmeste. Hyggelig atmosfære, hyggelig betjening og Kristiansands (tørr jeg si Norges?) beste drinker.

Takk, A7202YQrebeccah
Anmeldt 31. juli 2021

Alt for lite mat, og til tross for at vi ga tydelig uttrykk for dette ble vi ikke tilbudt mer, men servitøren ble i dårlig humør.

Takk, margretee2021
Anmeldt 30. juli 2021

Hyggelig betjening og god mat, men litt lite mat til 3 voksne personer Da ble det dyrt m tanke på prisen

Takk, 1234trixie

Reisende som så på Bakgården Bar og Spiseri, så også på

Har du vært i Bakgården Bar og Spiseri? Del dine erfaringer!