“Knallgod tapas”

Bakgården Bar og Spiseri
Vurdert som nr. 20 av 298 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Tapas restaurant med fokus på lokale råvarer
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

En varm julidag, på jakt etter en uterestaurant med plass til to, havnet vi i denne hyggelige bakgården. Veldig trivelig uteservering, og sikkert hyggelig inne på restauranten også. Menyen var veldig spennende, med så mye mer enn de tradisjonelle tapasrettene. Vi gikk for en delemeny, med bl.a. andevinger i eplesaus, fjellam, deilig mojosaus og noen fantastisk gode champignoner. Er nok det beste tapasmåltidet jeg har spist i Norge. Til dessert fikk vi velge mellom flere godsaker. Jeg valgte creme catalan, og min mann fikk en smakebit av alle tre desservariantene. Vi var begge enige om at jeg kom heldigst ut :-) Betjeningen var veldig på, kunnskapsrike og behagelige. Kommer gjerne igjen.

1  Takk, Hellebor

1923 av 546 anmeldelser

Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Dessverre ble dette et skuffende besøk på Bakgården Bar og Spiseri. Vi hadde gledet oss til en kveld her. Men ingenting av det vi hadde lest stemte denne kvelden, Ikke kast bort hverken tid eller penger her!

Dato for besøk: september 2021
Takk, C8181MDannne
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Ble tatt imot av en hyggelig og serviceinnstilt jente. Vi bestilte tapasmenyen "sjømat". Dette var en fantastisk opplevelse av smaker. Fikk god forklaring på hver enkelt rett. Fikk også anbefalt en vin til som virkelig satte prikken over i'en. En fantastisk service hele tiden vi satt der. Et stort pluss var at mye av maten kom fra nærområdet.

2  Takk, Turisten16
Anmeldt 5. august 2021

Vi var to stykker som skulle ta noen drinker. Ble møtt av servitør Stefan, som var ekstremt engasjert, hyggelig, serviceinnstilt og imøtekommende. Grunnet engasjementet til servitør, og supre drinker ble vi sittende i flere timer og koste oss gløgg. Det var god oppfølging fra servitører noe som gjorde at vi følte oss sett og velkomne. Stefan forklarte med engasjement hvilken smaksopplevelse hver drink ga, og drinkene skuffet ikke. Bakgården Bar anbefales på det varmeste. Hyggelig atmosfære, hyggelig betjening og Kristiansands (tørr jeg si Norges?) beste drinker.

Takk, A7202YQrebeccah
Anmeldt 31. juli 2021

Alt for lite mat, og til tross for at vi ga tydelig uttrykk for dette ble vi ikke tilbudt mer, men servitøren ble i dårlig humør.

Takk, margretee2021

Reisende som så på Bakgården Bar og Spiseri, så også på

Har du vært i Bakgården Bar og Spiseri? Del dine erfaringer!