“Utrolig dårlig service”

Søstrene Karlsen
Vurdert som nr. 81 av 298 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Uansett ute eller inne - vi bordserverer, vi hjemmelager og vi koser oss -med deg, hverandre og livet her nede på Solsiden.
Anmeldt 8. februar 2019 via mobile enheter

Bestilte blåskjell som skulle komme med brød og aioli. Servitøren kom med blåskjellene, men fikk aldri brødet. Prøvde å få kontakt med betjeningen til ingen nytte. Måtte reise oss og gå til de for å få oppmerksomhet. Da brødet enderlig kom (etter blåskjellene var spist opp og kraften var kald) unnskyldte ikke servitøren seg.

Utrolig dårlig service fra begge servitørene som var på jobb den dagen! De var både sure og uoppmerksomme.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, mariahusbyenge

Anmeldt 4. februar 2019

Vi gikk helt tilfelig innom restauranten. Vi ble anbefalt villkveite og gikk for den. Nydelig mat, og hyggelig personale.

1  Takk, Terje H
Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Spiste middag på Søstrene.
Valget falt på ett fat med sjømat. Vi er småspiste begge to og spurte om vi kunne dele et fat på 2, ok mente servitør. Vi fikk utlevert klo-knekkere, savietter, krabbehaffel og kvite gummihansker.
Det ble mer enn nok til oss, mn de kunne vel ha lagt på 2 kamskjell ? Ett til hver ?
Dessert ?
Ja takk det skulle vi ha, mn etter å ha vært på konsert med Dr. Hook.
Vi rakk d og spiste Sjokolade fondant + drikke. Godt å fordøye maten litt før dessert.
Vellykket kveld, på alle måter.

Takk, OveH212
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Vi var en vennegjeng på 7 stk som skulle ut i Trondheim for første gang på et par år, da flere av oss bor på Østlandet. Den første ble stoppet av vektere fordi de mente han var beruset, til tross for at han såvidt hadde rørt alkohol den kvelden på grunn av sykdom. Vekterne her opptrådte særdeles uprofesjonelt, og var ikke villig til å høre hva vi hadde å si. Heldigvis kom vi gledelig inn på nabostedet, og ved neste anledning vil vi absolutt ikke legge turen til Søstrene Karlsen hvis dette er måten de møter sine gjester på.

2  Takk, M-L-Johansen
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Etter en shoppingguide en lørdag, passet det fint å spise en sen lunsj på solsiden. Hva er da bedre enn søstrene Karlsen? Flott beliggenhet, trivelig betjening og for ikke å gjemme det viktigste; knallgod fish and chips. Både store og små kommer gjerne igjen- kanskje da til sommer og sol?

Takk, benten2017

Reisende som så på Søstrene Karlsen, så også på

Har du vært i Søstrene Karlsen? Del dine erfaringer!