“Hmm”

Søstrene Karlsen
Vurdert som nr. 88 av 283 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Uansett ute eller inne - vi bordserverer, vi hjemmelager og vi koser oss -med deg, hverandre og livet her nede på Solsiden.
Anmeldt 22. august 2020

Veldig dårlig service. Vi kom inn og skulle ta et par drinker, men endre etter dårlig service opp med å da til stedet vegg-i-vegg, Egon. Etter å ventet i nesten 30 minutter før vi fikk bestilt, endte 4 av 5 bestillinger opp feil. I tillegg til dette smakte drinkene som en våt kveld i barskogen, nemlig SURT. Dette bør ta seg godt opp om vi skal tilbake hit.

Takk, johnnyhR7288UB

Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

Bestilte Entrecote med tilbehør samt hvitvin og glutenfritt øl. Entrecote var perfekt stekt med herlige tomater og salte småpoteter. Smakte veldig godt. Hyggelig betjening og rask servering. Perfekt beliggenhet på solsiden. Anbefales.

2  Takk, 277arnee
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Koselig spiseplass med veldig god mat, trivelig og hjelpsom servitør, og hyggelig atmosfære☺ vi bestilte litt av alt, både salat, fisk og skalldyrsfat. Anbefales!

Takk, Sanne K
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Herlig service og nyydelig mat, Søstrene leverer!
Super vennlig vakt og servitør, godt og raskt kjøkken. Både drikke og mat ble servert raskt og samtidig, takk til kjøkkenet som fikset glutenfri mat også.
Anbefales!

Takk, rogerbX2465CZ
Anmeldt 1. august 2020

Fikk beskjed om at det var for fullt selv om mange gikk forbi meg i køen, som i følge vaktene hadde en avtale med hovmesteren.

Takk, Kzkkd

Reisende som så på Søstrene Karlsen, så også på

Har du vært i Søstrene Karlsen? Del dine erfaringer!