“Anbefales!”

Søstrene Karlsen
Vurdert som nr. 89 av 296 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Uansett ute eller inne - vi bordserverer, vi hjemmelager og vi koser oss -med deg, hverandre og livet her nede på Solsiden.
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Veldig trivelig betjening og passe rask service, veldig god cæsarsalat og god (kanskje litt vel syrlig pasta med blåskjell). Trivelig atmosfære/interiør. Veldig god kaffe.

Takk, Climber66765401801

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Koselige lokaler, hyggelige servitører og god mat. Litt små porsjoner, og trekk for spiseplikt når man bare vil ha seg en drink på ettermiddagen.

Takk, beediersl
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Uoppmerksomme servitører, maten var ikke mer enn ok. Ventet 30 min på å få betale. Skuffende å ikke bli tatt hånd om som gjest.

Takk, monab763
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Meget treg servering. Tomme for brød, vin etc
Hyggelig, fortvilet betjening.
Venter utrolig lenge på mat. Dette er ikke hva jeg har opplevd før.

Takk, yngvepe
Anmeldt 24. april 2021

Selve atmosfæren og maten er til å skryte av. Dessverre blir hele opplevelsen ødelagt av meget skuffende service. Vi følte oss rett og slett uønsket. Vi ble ikke sett, noe som gjorde det vanskelig å få bestilt mat og drikke. Vi valgte derfor å dra, men da tok det ganske lang tid før vi fikk betale. Det kan nesten virke som om kundene de vet legger igjen mest penger er de som får best service...

Dato for besøk: april 2021
Takk, H5775WJ

Reisende som så på Søstrene Karlsen, så også på

Har du vært i Søstrene Karlsen? Del dine erfaringer!