“Tur med min datter ”

Søstrene Karlsen
Vurdert som nr. 89 av 295 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Uansett ute eller inne - vi bordserverer, vi hjemmelager og vi koser oss -med deg, hverandre og livet her nede på Solsiden.
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Var å spiste her med min datter på 8 år, men var ingen barnemeny her det burde dem ha. Hamburger jeg bestilte til min datter var litt sterk, så glemte de å servere peppsi vi bestilte. Men fikk den etter påminnelse til servitør. Jeg spiste krabbe.

Takk, 585isabellab

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk sted! Kjæresten og meg tilbrakte flere kvelder der på vår ferie i Trondheim! Kjempe god mat, cocktails og topp service! Hyggelig atmosfære. Anbefales på det varmeste!

2  Takk, Helga_Norway
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Veldig trivelig betjening og passe rask service, veldig god cæsarsalat og god (kanskje litt vel syrlig pasta med blåskjell). Trivelig atmosfære/interiør. Veldig god kaffe.

Takk, Climber66765401801
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Koselige lokaler, hyggelige servitører og god mat. Litt små porsjoner, og trekk for spiseplikt når man bare vil ha seg en drink på ettermiddagen.

Takk, beediersl
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Uoppmerksomme servitører, maten var ikke mer enn ok. Ventet 30 min på å få betale. Skuffende å ikke bli tatt hånd om som gjest.

Takk, monab763

Reisende som så på Søstrene Karlsen, så også på

Har du vært i Søstrene Karlsen? Del dine erfaringer!