“Absolutt verdt et besøk!”
Anmeldelse av Søstrene Karlsen

Søstrene Karlsen
Vurdert som nr. 89 av 295 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Uansett ute eller inne - vi bordserverer, vi hjemmelager og vi koser oss -med deg, hverandre og livet her nede på Solsiden.
Anmeldt 10. august 2021

Vi hadde fått anbefalt stedet av noen venner. Vi ankom og ble hyggelig møtt og fikk et bord ute - akkurat som vi hadde bedt om. Vi fikk menyen og bestilte vin. Den ankom akkurat samtidig som brannalarmen gikk på hele Solsiden. På grunn av arrangement var noo0k de fleste restaurantene i Trondheim fulle, så vi valgte å vente 1,5 time på å slippe inn igjen. Vi opplevde også et skybrudd, mens vi ventet. Da vi kom inni igjen var det topp service og kjempegod mat. Prøv kamskjellene! til forrett de var utsøkte. Hovedretten Creolsk pasta med blåskjell er et must - lenge siden jeg har smakt en så god pastarett. Litt rart at vi ikke fikk en rabatt eller ble tilbud en dessert eller litt vin etter å ha ventet i 1.5 time - det trekker opplevelsen ned!

1  Takk, Victor R

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Var å spiste her med min datter på 8 år, men var ingen barnemeny her det burde dem ha. Hamburger jeg bestilte til min datter var litt sterk, så glemte de å servere peppsi vi bestilte. Men fikk den etter påminnelse til servitør. Jeg spiste krabbe.

Takk, 585isabellab
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk sted! Kjæresten og meg tilbrakte flere kvelder der på vår ferie i Trondheim! Kjempe god mat, cocktails og topp service! Hyggelig atmosfære. Anbefales på det varmeste!

2  Takk, Helga_Norway
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Veldig trivelig betjening og passe rask service, veldig god cæsarsalat og god (kanskje litt vel syrlig pasta med blåskjell). Trivelig atmosfære/interiør. Veldig god kaffe.

Takk, Climber66765401801
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Koselige lokaler, hyggelige servitører og god mat. Litt små porsjoner, og trekk for spiseplikt når man bare vil ha seg en drink på ettermiddagen.

Takk, beediersl

Reisende som så på Søstrene Karlsen, så også på

Har du vært i Søstrene Karlsen? Del dine erfaringer!