“skygg unna!”

Søstrene Karlsen
Vurdert som nr. 89 av 295 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Uansett ute eller inne - vi bordserverer, vi hjemmelager og vi koser oss -med deg, hverandre og livet her nede på Solsiden.
Anmeldt 20. august 2021

en av de verste gjennom et langt restaurantliv.
dårlig tilberedt mat og en hovmester (hvis det var det hun var) som helt klart burde funnet seg et annet yrke. Eneste positive var en lærling som var søt og hyggelig og som "hovmesteren la skylden på for alt som gikk galt.

1  Takk, BrigtA

Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Vi har vært hos Søstrene Karlsen tre ganger tidligere fordi vi liker stemningen og maten, særlig retten «Dagens fangst». Servitørene er hyggelige.
I dag ble vi likevel litt skuffet. Regningen ble altfor høy og når vi sjekket kvitteringen var det lagt inn en hovedrett for mye. Det er sløvt og må skjerpes. Gjør som kelnere på andre restauranter og gå gjennom regningen sammen med kunden så unngår restauranten slike flauser i framtiden. Håper og tror ikke dette var et forsøk på svindel. Til tross for dette kommer vi nok tilbake, men vil nok sjekke regningen før kortet belastes. PS Vi fikk tilbakebetalt pengene.

2  Takk, Auxerre44
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Fint sted, hyggelig betjening og god mat. I tillegg er beliggenheten fin. Etter en litt dårlig opplevelse (ingen krise, og ikke noe vi oppfattet som noe som ville gjenta seg), ble vi veldig godt fulgt opp av restauranten. Her leverte de over forventning. Og da blir totalinntrykket mer enn godt nok. Hit kommer vi tilbake, helt sikkert.

1  Takk, esben
Anmeldt 10. august 2021

Vi hadde fått anbefalt stedet av noen venner. Vi ankom og ble hyggelig møtt og fikk et bord ute - akkurat som vi hadde bedt om. Vi fikk menyen og bestilte vin. Den ankom akkurat samtidig som brannalarmen gikk på hele Solsiden. På grunn av arrangement var noo0k de fleste restaurantene i Trondheim fulle, så vi valgte å vente 1,5 time på å slippe inn igjen. Vi opplevde også et skybrudd, mens vi ventet. Da vi kom inni igjen var det topp service og kjempegod mat. Prøv kamskjellene! til forrett de var utsøkte. Hovedretten Creolsk pasta med blåskjell er et must - lenge siden jeg har smakt en så god pastarett. Litt rart at vi ikke fikk en rabatt eller ble tilbud en dessert eller litt vin etter å ha ventet i 1.5 time - det trekker opplevelsen ned!

1  Takk, Victor R
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Var å spiste her med min datter på 8 år, men var ingen barnemeny her det burde dem ha. Hamburger jeg bestilte til min datter var litt sterk, så glemte de å servere peppsi vi bestilte. Men fikk den etter påminnelse til servitør. Jeg spiste krabbe.

Takk, 585isabellab

Reisende som så på Søstrene Karlsen, så også på

Har du vært i Søstrene Karlsen? Del dine erfaringer!