Priceline
HurbUSD 105
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Ikke på langt nær nytt, men hotellet har engelsk sjel, og da også Chesterfield-møbler som seg hør og bør. Koselig resepsjon, vafler og kaffe på ettermiddagen (stek selv). Gammel heis og gammel trappeoppgang. Helt greie rom, ingen luksus. Men sengen er en drøm! Dette er mye for pengene. Det blir gjennomsnitt +

Dato for oppholdet: oktober 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Offisersbladet
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Den ene av de to resepsjonistene vi rakk å møte, hadde ikke vært på smilekurs, og vi følte at vi plaget dem ved å komme og gå. Ekstrem kjedelig frokost og lite innbydende frokostsal. Da vi skulle sjekke ut stod vi en stund i resepsjonen og venta på at noen skulle dukke opp, ta i mot nøkkelkorta, kanskje bekrefte at betaling ville trekkes automatisk fra kortet og takke for besøket. Det gikk et fem-minutt, så skimta vi to uniformerte damer som satt lengre inn i foajéen hvorpå jeg gikk og spurte om de jobbet der. De satt og kika ned i mobilen og spiste mat, men de kunne ikke unngått å sett og hørt oss som stod og venta på å få sjekke ut. Det ble til slutt, kvittering fikk vi også! Stuepikene var trivelige og rommet(dobbeltrom) var rent og pent. God seng!

Takk, 850stines
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Her har vi overnattet før og det er hjemmekoseligt å komme tilbake, atmosfæren av velkommen møter en i døra. Her får vi god mat og aftens!!! Sprø rundstykker til frokost og min favoritt, pålegg, bringebærsyltetøy og brunost!!!
En liten gutt av før meg i køen til syltetøyet og måtte ha skålen helt ut på kanten av bordet, for å få litt på sin tallerken. Det er høyt for korte armer. Nå drar vi til Ringve.

Takk, 4 681 943
Anmeldt 25. september 2018

Bodde her ifm en kombinert jobb -og privat reise. Betjeningen var jevnt over hyggelig. Rommet var litt slitent og trenger kanskje en liten oppgradering, men prisen er også ganske lav så det er vel en sammenheng. Hotellet serverer enkel men god frokost. Beliggenheten er bra og er sentralt plassert om du ønsker å se byen og benytte deg av offentlig kommunikasjon.

Romtips: Spør om å få et av rommene i 7. etage. De er bra og har god by utsikt.
Takk, Lars Tore S
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Greit hotell med gode senger og greie rom. Fikk rom ut mot hovedgata, endel bråk derfra om kveldene. Så greit med ørepropper. Frokosten var grei. Renhold bra. Pluss for gratis kaffe og steking av vaffler på ettermiddagen. Resepsjonisten burde kanskje gått på et servicekurs. Virka litt care og uproff .

Alt i alt var det verdt pengene!

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Linda D