Kjetil T
Gratis parkering
Se flere hoteller i Trondheim
2025 av 317 anmeldelser
Anmeldt 29. juni 2020

Totalt uegnet for overnatting. «Hotellet» skriker etter oppussing og bør stenges inntil dette skjer. Alt var slitt, det var dusjforheng(!) og sammenrasket møblemang fra Ikea. Fantes ikke ventilasjon. Verste hotellopplevelse siden back-packing i Sørøst-Asia på begynnelsen av 1990-tallet.

1  Takk, Jizz
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Neiognei://
Bestilte 2 rom via booking.com, ble lovet aircondition, det var ikke en vifte der engang.! En ekstremt hyggelig fyr i resepsjonen beklaget veldig, sa de hadde tatt vekk den løgnen fra nettsidene siden de hadde fått så mye klager😅
Fikk beskjed om matpakke istedenfor frokost, lite kreativt.. Skitne og utgåtte rom, trengs et realt løft. En telefon til Booking og vi ble flyttet til et annet hotell 300 meter unna.
Denne hyggelige ansatte kom på rommet og påsto at ledelsen hadde sagt at vi uansett måtte betale for første natta, så vi kunne like greit holde ut en natt, right.! Sånn funker det ikke:))

Takk, jannickecarinah2020
Anmeldt 28. juni 2020

Enkelt hotel men vi hadde et fint opphold. Hyggelige ansatte.Rommene i 7 etasje hadde portabel air condition , kjøleskap og fantastisk utsikt over hele Trondheim fjorden. Anbefaler rom med tregulv som det finns noen av. Ellers sentral beliggenhet og flybuss som stopper rett ved. Frokost var enkel med matpakke men lar ikke dette påvirke total inntrykket for mye nå ettersom det er sånn på mange hotel. Synes vi fikk mye for pengene her.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, ljvold
Anmeldt 16. juni 2020 via mobile enheter

Rommet i seg selv er OK. Sengene er gode. Men at man på ett hotell i 2020 som tar betaling i øvre sikt har tepper på gulvene og dusj forheng er etter min mening ikke bra nok. Her bør de tenke på renovering. Ved å legge på 200,- natta så finner rom på både Radisson og Scandic.

1  Takk, NorwayBernt
Anmeldt 23. mai 2020

Rimelig hotell i hjertet at Trondheim sentrum. Styr likevel unna og betal heller litt mer for noe hakket bedret. Det er veldig enkle rom med oppgraderingsbehov. Grunnet situasjonen med Covid-19 henter du nå frokosten selv i resepsjonen. Frokosten er en «matpakke» med 4 tørre brødskiver med enkelt pålegg. Jeg er allergiker, og tross klar beskjed til personalet fikk jeg begge dagene frokost jeg var allergisk mot. Rommet ble heller ikke ryddet underveis i oppholdet. Det finnes ikke parkering tilhørende hotellet. Nærmeste parkering er på sentralstasjonen for 250kr i døgnet.

Dato for oppholdet: mai 2020
1  Takk, Lene H