Priceline
eDreamsUSD 133
Trip.com
Orbitz.com
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Kom dit kl 0500 for å sove noen timer.
Betjeningen sa de hadde ett ledig rom så da kostet det 1500 kr !
Rommet 501 -hadde ikke lys på badet. Ikke såpe i dispenser ved vask.
Våknet etter 3-4 timer..da hva ventilasjonen slått av og det vil si utrulig dårlig luft på rommet.
Varslet betjeningen ved utsjekk at dette er det værste hotelrommet jeg noen gang har lagt på ! Varslet om feil og mangler på rommet ved utsjekk ! Reaksjonen..uteble !
Jeg tenker- dette rommet er kanskje ikke ofte i bruk ! At prisen ble satt så høyt er vel noe merkelig siden prisen på nettet ikke samsvarer !
Men uansett..takk for at jeg fikk det dyreste og mest sannsynlig det dårligste hotelrommet i Trondhjem !
Da har jeg prøvd det også !

Takk, Morten O
Anmeldt 24. juni 2021

Da vi kom på badet var der ei dritstripe i toalettskålen og på veggen hadde noen pillet nesa og hengt opp. Gulvet såg ikke nyvasket ut og vinduene var skitne. Så ble veldig skuffet. Det som var greit var et det låg i sentrum med alt like i nærheten. Minus at hotellet ikke hadde egen parkering og heller ingen frokost

1  Takk, mariannrenatek
Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Dette var et skikkelig nedslitt hotell. Mange feil og mangler, og rett og slett utrivelig. Vinduene hadde ikke store nok gardiner til å blende for lyset engang, og badet hadde tydelige fuktskader. Møblene på rommet var 1 spisestue stol fra IKEA som snart ramler sammen når man sitter på den.

1  Takk, Øyvind T
Anmeldt 3. august 2020

Vi bodde her en natt på vei sørover etter loftferie, var ute etter et sentralt hotell og det fikk vi. Det var nok det eneste som var bra her, hotellet har sett sine bedre dager det er gammelt og slitt. Dusjforheng på badet sider det meste. Rommene var gamle og slitte.

Frokosten var et kapittel for seg selv, de informerte om at det var begrenset pga Corona(som de fleste andre hoteller som vi har vært på. Men her det lagt opp til potensiell smitte, trangt, ingen begrensinger på antall, tørt gammelt brød, felles pålegg. Lite innbydende frokost.

1  Takk, Kjetil T
Anmeldt 29. juni 2020

Totalt uegnet for overnatting. «Hotellet» skriker etter oppussing og bør stenges inntil dette skjer. Alt var slitt, det var dusjforheng(!) og sammenrasket møblemang fra Ikea. Fantes ikke ventilasjon. Verste hotellopplevelse siden back-packing i Sørøst-Asia på begynnelsen av 1990-tallet.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Jizz