Priceline
Orbitz.comUSD 83
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Hyggelige ansatte, og grei plassering.

Veier likevel ikke opp for at rommene er svært skitne og veldig støvete. Hår både på gulvet og i sluken i dusjen, og støv på flere av overflatene. Anbefales ikke.

Reisetype: Reiste alene
Takk, karoline_911
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Vi ringte hotellet på morgenen, og booket rom da vi fikk en god pris med resepsjonisten. Jeg har vært i kreftbehandling i 3 år, og skulle feire en merkedag, og tok med meg de voksne barna mine. For at vi skulle være sammen en sommerdag og kveld i Trondheim, som ligger 5 timer unna der vi bor. Vi ankom hotellet på formiddagen, men kunne ikke få rom da, da de ikke var vasket. Forståelig nok. Vi fikk sette igjen bagasjen. Vi tilbrakte en flott dag i Trondheim, og jeg måtte på hotellet for å hvile. Jeg har fatigue etter kraftig cellegiftbehandling, og er avhengig å hvile i løpet av dagen. Vi ankom hotellet rundt klokken 5, og etter å ha venta en evighet på å få sjekke inn, så får vi beskjed om at hotellet er fullbooket. Vi prøvde å forklare at vi hadde snakket med hotellet flere ganger, men det gikk visst ned en rullegardin hos sjefen sjøl, for det var som å snakke til en vegg. Ikke en beklagelse annet enn ett trekk på skuldrene, totalt uinteressert i å hjelpe oss å finne ett annet. De kunne ikke engang anbefale ett hotell siden de ikke var i en kjede. Totalt arrogant og ignorant oppførsel fra leder, fantes ikke ett snev av å være hverken løsningsorientert eller ha vett nok til å ha litt skam. Kommer aldri til å anbefale dette hotellet til noen andre, noen gang!

Romtips: Sjekk at de ikke har dobbeltbooket, så du ikke står uten rom etter en lang reise. Sjekk gjerne flere ganger!
Takk, emthev
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Rommet ligger i kjelleren uten vindu for å lufte. Det er en dør vi kan åpne, men her hører vi kraftig dur fra luftanlegget. I tillegg lukter det så mye kloakk i rommet at det er vanskelig å sove her. Hold dere unna rom 103! Dette rommet burde ikke vært leid ut, bare stengt!!

Romtips: Finn ett annet sted å sove, en benk i parken hadde vært bedre. Der kan det ikke lukte så ille.
Takk, Thor H
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Kom dit kl 0500 for å sove noen timer.
Betjeningen sa de hadde ett ledig rom så da kostet det 1500 kr !
Rommet 501 -hadde ikke lys på badet. Ikke såpe i dispenser ved vask.
Våknet etter 3-4 timer..da hva ventilasjonen slått av og det vil si utrulig dårlig luft på rommet.
Varslet betjeningen ved utsjekk at dette er det værste hotelrommet jeg noen gang har lagt på ! Varslet om feil og mangler på rommet ved utsjekk ! Reaksjonen..uteble !
Jeg tenker- dette rommet er kanskje ikke ofte i bruk ! At prisen ble satt så høyt er vel noe merkelig siden prisen på nettet ikke samsvarer !
Men uansett..takk for at jeg fikk det dyreste og mest sannsynlig det dårligste hotelrommet i Trondhjem !
Da har jeg prøvd det også !

Takk, Morten O
Anmeldt 24. juni 2021

Da vi kom på badet var der ei dritstripe i toalettskålen og på veggen hadde noen pillet nesa og hengt opp. Gulvet såg ikke nyvasket ut og vinduene var skitne. Så ble veldig skuffet. Det som var greit var et det låg i sentrum med alt like i nærheten. Minus at hotellet ikke hadde egen parkering og heller ingen frokost

1  Takk, mariannrenatek