Booking.comUSD 178
CheapTicketsUSD 174
eDreamsUSD 178
Orbitz.comUSD 174
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

av et hotell med trivelig betjening, meget sentralt beliggende hotell. Enkeltrommet var lite men god seng og nyoppusset bad, Frokostbuffeten var gjennomsnittlig , men servert i et lokale med god byutsikt

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, larsj898
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Lenge siden jeg har hatt så trangt rom og så liten seng. Hadde en del jobbing og det var ikke helt behagelig. Trangt, lite bord og dårlig stol. Ok nett ingen ting å si på betjening og renhold. Noe enkel, men ok frokost. Sentral beliggenhet.

Takk, r0ald0vidi
Anmeldt 22. oktober 2018

Stort og fint rom i 7. etg, men allikevel mye bråk fra trafikk utenfor både om kvelden og morgenen. OK frokost, hyggelig personale. Ligger veldig sentralt rett ved torget og kort avstand til det meste i Trondheim.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, helge d
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Var her en helg sammen med familien på til sammen fire stk. Vi fikk et rom med grei str, med 2 store dobbeltsenger. Rommet oppusset i nyere tid, og pent bad. Lettvint for et shopping helg da vi hadde «egen» heis rett inn til Trondheim torg. Frokosten var veldig god med masse utvalg, men litt få sitte plasser så ble en del venting på bord for enkelte. Også et minus var at vi hadde utsikt mot Trondheim torg, så det var enormt mye støy til tider. Men godt å få vindu ut mot frisk luft da. Hyggelig og veldig trivelig betjening, som bestandig møtte oss med et smil og et hei:-)
Anbefales da det er i gå avstand til det aller meste.

Takk, klllk
Anmeldt 16. oktober 2018

Sentralt hotell med god frokost. Bra pris. Greit med hurtig innsjekk og utsjekk, men man må jo innom resepsjon allikevel. Ellers bra renhold. Litt små rom, med vanskeligheter med å se på tv, når men må sitte i sengen for å se.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Tore H