Expedia.comUSD 148
eDreamsUSD 148
Trip.comUSD 159
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Jeg bor alltid her når jeg besøker Trondheim. Leiebilen står trygt i garasjen under shoppingsenteret. Hotellet ligger så man kan gå direkte fra hotellet inn i shoppingsenteret. Mange gode Resturant rundt hotellet. Beste er Resturant Eld. Mikrobryggeriet og ØX som har mye godt øl man kan smake på ligger 20 - 50 meter fra dette hotell også.
Shopping og god mat.
God tur

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 344rasmusm
Anmeldt 8. november 2018

Var på kurs gjennom jobb, da er det som alle vet viktig med lunsj. Denne var eksepsjonelt god, lekre retter, varme som kalde, små lekre kaker og desserter. Man venter ikke så god lunsj, fordi hotellet er på budsjett, men den gang ei. God overraskelse. Takk

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Kari Båtstrand M
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

av et hotell med trivelig betjening, meget sentralt beliggende hotell. Enkeltrommet var lite men god seng og nyoppusset bad, Frokostbuffeten var gjennomsnittlig , men servert i et lokale med god byutsikt

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, larsj898
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Lenge siden jeg har hatt så trangt rom og så liten seng. Hadde en del jobbing og det var ikke helt behagelig. Trangt, lite bord og dårlig stol. Ok nett ingen ting å si på betjening og renhold. Noe enkel, men ok frokost. Sentral beliggenhet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, r0ald0vidi
Anmeldt 22. oktober 2018

Stort og fint rom i 7. etg, men allikevel mye bråk fra trafikk utenfor både om kvelden og morgenen. OK frokost, hyggelig personale. Ligger veldig sentralt rett ved torget og kort avstand til det meste i Trondheim.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, helge d