Gratis avbestilling frem til 07.08.21
Gratis avbestilling frem til 07.08.21
eDreamsUSD 141
CheapTicketsUSD 142
Anmeldt 12. november 2018

Hyggelig hotell rett ved Trondheim torg, midt i sentrum. Ok rom, men litt lite bad. Hyggelig betjening, spesilt han som sjekket oss inn var veldig hyggelig. Frokosten var ok! Kort vei til det meste i Trondheim sentrum.

Takk, TBRing
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Jeg bor alltid her når jeg besøker Trondheim. Leiebilen står trygt i garasjen under shoppingsenteret. Hotellet ligger så man kan gå direkte fra hotellet inn i shoppingsenteret. Mange gode Resturant rundt hotellet. Beste er Resturant Eld. Mikrobryggeriet og ØX som har mye godt øl man kan smake på ligger 20 - 50 meter fra dette hotell også.
Shopping og god mat.
God tur

Takk, 344rasmusm
Anmeldt 8. november 2018

Var på kurs gjennom jobb, da er det som alle vet viktig med lunsj. Denne var eksepsjonelt god, lekre retter, varme som kalde, små lekre kaker og desserter. Man venter ikke så god lunsj, fordi hotellet er på budsjett, men den gang ei. God overraskelse. Takk

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Kari Båtstrand M
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

av et hotell med trivelig betjening, meget sentralt beliggende hotell. Enkeltrommet var lite men god seng og nyoppusset bad, Frokostbuffeten var gjennomsnittlig , men servert i et lokale med god byutsikt

Takk, larsj898
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Lenge siden jeg har hatt så trangt rom og så liten seng. Hadde en del jobbing og det var ikke helt behagelig. Trangt, lite bord og dårlig stol. Ok nett ingen ting å si på betjening og renhold. Noe enkel, men ok frokost. Sentral beliggenhet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, r0ald0vidi