Anmeldt 4 uker siden

Perfekt beliggenhet ved byens torv. Ikke merkbar støy fra gatene. Svært trivelig og hjelpsom betjening. Meget bra og rent rom. God frokost med godt utvalg av brød, pålegg osv. Hit kommer jeg nok igjen!

Dato for oppholdet: september 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Helge594
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Etter mange vellykkede opphold i Trondheim via AirBnb valgte jeg å spare arbeidsgiver for noen kroner, med å booke meg inn på Thon hotel Trondheim. Fant et rom med queen sized dobbelseng, som på bildene så ok ut. Skuffelsen var stor når jeg kom på rommet. I stedet for det fine rommet på bildet møtte jeg en utrivelig tarm av et rom, med to enkle senger, plassert på rekke, med en halvvegg mellom. Skuffet gikk jeg ned i resepsjonen og klaget, men fikk beskjed om at dette var siste tilgjengelige rom av den bestilte typen. Dagen etter gikk jeg inn på mailen og sjekket. I bestillingen sto det at rommet faktisk skulle hatt en smal dobbelseng, noe jeg hvertfall ikke hadde. Gikk ned og klaget på ny. Fikk snakke med «direktøren», i steden for den triste fyren fra kvelden i forveien. Fant ut at jeg faktisk var blitt tildelt et twin room i stedet for det bestilte rommet. Dette uten å bli informert ved ankomst. Sånt aksepterer kanskje bare folk? Dessverre var det heller ikke denne dagen ledige rom, av den typen jeg faktisk hadde bestilt, utrolig nok. Til tross for dette ble jeg ikke tilbudt noen form for kompensasjon eller plaster på såret. Naturlig mistenksom, lurer jeg på: spekulerer hotellet alltid på å gi gjester kjipere rom enn bestilt? Når en må reise fra familie i jobbsammenheng er ikke et deprimerende hotellrom noe som gjør situasjonen greiere. Stay away

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Morten F
Anmeldt 6. august 2019

Vi ble møtt av en utrolig hyggelig og kjekk resepsjonist, Bengt Løhre, da vi kom til hotellet. Han var veldig behjelpelig i vårt opphold i Trondheim. Vil også bemerke rene rom og en fantastisk frokost. Anbefales sterkt.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, Bojar123
Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Meget bra hotell midt i sentrum av Trondheim. Trivelig betjening Fine, rene rom og kjempegod frokost. Tommel opp for dette hotellet! Ligger omtrent midt på torget. Verdt et besøk. Muligheten er stor for at jeg booker igjen

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, toveg426
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Et veldig bra hotel som ligger midt i sentrum av Trondheim, rett ved torget.
Rene rom, hyggelige ansatte og en veldig god frokost med et godt utvalg.
Ved resepsjonen er det direkte tillgang til kjøpesenter.
Kan anbefales og vil nok bli brukt igjen for oss ved neste besøk til Trondheim.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 925beatricem