Booking.comUSD 144
ZenHotels.comUSD 181
TripadvisorUSD 137
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Hei topp hotell med fint kjøpesenter i under etasje og parkering i kjeller. Hotellet ligg midt i byen med alt av restauranter og puber.ligg midt på torvet. Nydelig frokost selv under korona.vi har vært her flere ganger og kommer tilbake

2  Takk, wegar_2015
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotel, greie og reine rom. Litt støy fra gaten om natten. God frokost. Flott beliggenhet med gå avstand til det meste. Kommer gjerne igjen Vi var 3 venninner som besøkte dette hotelet og vi stor koste oss hele helgen.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 356monal
Anmeldt 25. mai 2020 via mobile enheter

Vi ankom på Kristi Himmelfartsdag og ble ønsket velkommen av en hyggelig svenske. Vi fikk et romslig 3 manns rom. Alt fungerte bra, renholdet var bra og badet var stort. Et pluss med gratis kaffe og te i resepsjonen. Rask og grei utsjekk.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, TrailingSpuse
Anmeldt 16. mai 2020 via mobile enheter

Svak service og løsning av feil knyttet til nivå på regningen av ledelsen. Jeg kan forstå at det er vanskelige tider for bransjen, men her var grådigheten stor. Ellers er hotellet og de ansatte bra. Enkel bra standard midt i sentrum.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, mariann472
Anmeldt 22. mars 2020

Vi ankom sent på kvelden og fikk en varm velkomst av personalet i resepsjonen. Rommet var stort og godt rengjort. Pluss for kjøleskap på rommet Frokosten dagen etterpå var også god. De har alt man ønsker seg og mere til.

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, FannyF599