Gratis avbestilling frem til 15.10.22
Gratis avbestilling frem til 14.10.22
Gratis avbestilling frem til 15.10.22
Lol.travelUSD 223
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi tilbragte tre dager i Trondheim Sentrum og valgte dette hotellet pga beliggenhet. Personalet var meget hyggelige og profesjonelle, rommene hadde ok størrelse og det var god utsikt ut mot sentrum.

Noe tenk for størrelsen på badet og at rommet ikke ble vasket / sengen redd opp etter første natta.

1  Takk, olsmar84
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Hei topp hotell med fint kjøpesenter i under etasje og parkering i kjeller. Hotellet ligg midt i byen med alt av restauranter og puber.ligg midt på torvet. Nydelig frokost selv under korona.vi har vært her flere ganger og kommer tilbake

2  Takk, wegar_2015
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotel, greie og reine rom. Litt støy fra gaten om natten. God frokost. Flott beliggenhet med gå avstand til det meste. Kommer gjerne igjen Vi var 3 venninner som besøkte dette hotelet og vi stor koste oss hele helgen.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 356monal
Anmeldt 25. mai 2020 via mobile enheter

Vi ankom på Kristi Himmelfartsdag og ble ønsket velkommen av en hyggelig svenske. Vi fikk et romslig 3 manns rom. Alt fungerte bra, renholdet var bra og badet var stort. Et pluss med gratis kaffe og te i resepsjonen. Rask og grei utsjekk.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, TrailingSpuse
Anmeldt 16. mai 2020 via mobile enheter

Svak service og løsning av feil knyttet til nivå på regningen av ledelsen. Jeg kan forstå at det er vanskelige tider for bransjen, men her var grådigheten stor. Ellers er hotellet og de ansatte bra. Enkel bra standard midt i sentrum.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, mariann472