Gratis avbestilling frem til 06.11.21
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 07.11.21
Agoda.comUSD 162
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

+Veldig sentralt, gode senger, fint rom, herlig frokost og hyggelig betjening.
-Utrolig varmt på rommet. Ingen aircondition. Vi prøvde å ha vinduene åpne for å få det litt kjøligere, men det var altfor høy lyd fra barer og transport.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, Christine E
Anmeldt 6. august 2020

Fint hotell som lå midt i byen. Hyggelig og hjelpsom betjening. Rommet var bra.. Veldig god frokost.
Følte oss veldig trygg under corona problemene. Kommer nok tilbake hvis vår reise går innom Trondheim.

Romtips: Ligger midt i byen, nær buss, serverdigheter, resturantene og kjøpesenter
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 637ingerv
Anmeldt 3. august 2020

Standar singel rom 304 1.590kr pr natt med frokost. uten wifi på rommet trekker ned i prisen.
OK rom med vannkoker kopp og glass. God frokost sentralt hotel......
Sentralt til det meste av sevwrdigheter

Takk, Trudeluttt
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi tilbragte tre dager i Trondheim Sentrum og valgte dette hotellet pga beliggenhet. Personalet var meget hyggelige og profesjonelle, rommene hadde ok størrelse og det var god utsikt ut mot sentrum.

Noe tenk for størrelsen på badet og at rommet ikke ble vasket / sengen redd opp etter første natta.

1  Takk, olsmar84
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Hei topp hotell med fint kjøpesenter i under etasje og parkering i kjeller. Hotellet ligg midt i byen med alt av restauranter og puber.ligg midt på torvet. Nydelig frokost selv under korona.vi har vært her flere ganger og kommer tilbake

2  Takk, wegar_2015