Booking.comUSD 148
TripadvisorUSD 143
ZenHotels.com
Orbitz.comUSD 143
Anmeldt 6. oktober 2020 via mobile enheter

Hyggelig hotell i sentrum. Bra service og hyggelig betjening. Lyst og trivelig rom med luftemulighet. Gode senger og god god frokost.
Litt dyr, men lett tilgjengelig parkering i parkeringshus. Kr 250 per døgn.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, 494anderst
Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

En god frokost på dette hotellet. Anbefales . Kunne tenkt meg kjøleskap på rommet, så man hadde avkjølt brus og vann på rommet. Trivelig personal og service innstilt , både i resepsjon og i frokostsal. Kommer sikkert igjen ved en annen anledning .

Reisetype: Reiste alene
Takk, terjem69
Anmeldt 7. september 2020 via mobile enheter

Nydelig frokostbuffet, hyggelige ansatte fra ende til annen, samt supersentralt plassert - kan man ønske mer?? Joda, lyset over speilet funket ikke, og krana på vasken var litt løs, og noen små hår hadde kilt seg fast i kroken på dusjhjørnet, men dette var småplukk! Bonusen var at jeg fikk utvidet utsjekk til kl 15 for bare 150 kroner ekstra - fantastisk! Prisverdig og veldig god plassering gjør dette hotellet til min favoritt i Trondheim!

Reisetype: Reiste alene
Takk, Lamojenta
Anmeldt 5. september 2020

Opphaldet på Thon Hotel Trondheim var verdt pengane, god frukost og gode senger. Be om rom vekk ifrå gata då ein del støy utanfor pga trafikk og nattesstøy, men pga alkoholserveringa stenge 00:00, var da ikkje bråk til langt på natt. Fekk god hjelp ifrå hotelldirektøren i å flytta bonusovernattinga =) Rom 430 som hadde 2 separate senger, som var vendt vekk ifrå kvarandre var veldig bra.

Takk, iOleSogndal
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

En god del som kan forbedres.Dette er et Hotel jeg ikke anbefaler . Det ligger riktig nok veldig sentralt , men ved av og på lossing av bagasje på utsiden av hotellet , fikk vi beskjed om at det vær raske slik at dere ikke får en bot... parkeringshuset gjester kan bruke ligger slik at mann må kjøre masse omkjøringer for å komme ditt, pluss flere av gjestene, pluss undertegnede måtte lete leeenge for å finne inngangen til hotellet via parkeringshuset , da det var dårlig merket. Rommene var helt ok, men fant et beger med cola i vinduskarmen, ikke bra i disse corona tider. Frokosten var nydelig .

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, kornumak