Booking.comUSD 143
Trip.comUSD 157
ZenHotels.comUSD 179
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt i sentrum med gangavstand til det meste. Varme soverom med smale senger (150 cm).

God frokost, men med køer for å komme inn. Litt dårlig organisert, det manglet tallerkner og bestikk, juicen var tom begge dager.

Helt greit opphold. Det beste er beliggenheten.

Takk, HegeNilsen
Anmeldt 23. juli 2021

Vi bodde i familierom og her skulle det være 2 x dobbelseng. Men det var det ikke, det var to enkeltsenger som var satt innat hverandre på den ene siden av rommet og to feltsenger som var sengene til barna på den andre siden.

Rommet var veldig varmt og vi så at det var et lite klimaanlegg der, men ingen mulighet for å justere dette. Tenkte så at vi kunne åpne vinduet, men det hjelper heller ikke, for vinduet leder ikke ut i luften, men kun ut i området der resepsjonen er. Så med 4 stk blir det både varmt og dårlig luft på rommet.

"Dobbelsengen" er også plassert heeelt inntil badet. Så når man ligger i sengen kan man bokstavlig talt ta på baderomsdøren. Døren til badet er frostet, men det er en skyvedør og du skal beregne godt for at ingen (enten kone eller barn) kan se inn, siden kantene på døren er av klart glass.

Neste gang kikker vi etter et annet hotell i Trondheim.

Takk, dagf83
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Altfor liten seng til 2 personer. Sånn passe service. Ikke veldig hjelpsomme i resepsjonen, men i rettferdighetens navn så skal det sies at det bare gjaldt en person. Uansett så bor vi ikke her igjen!

Takk, JanN1365
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Fin beliggenhet og god frokost, men der stopper det.
Små senger og ingen aircondition gjorde oppholdet lite behagelig.
Dette bør det opplyses om på sommeren.
Små rom med skråtak i de øverste etasjene gjorde det heller ikke bedre.
Prøv heller et annet hotell i denne fine byen.

Takk, Kjersti913
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Vi var to par på tur rundt i Norge, og skulle ha de siste nettene av ferien her i Trondheim. Valget på hotell ble dette. Men, aldri flere ganger! Vel var det ikke så dyrt, men jeg har vel aldri hatt verre overnatting på noe hotell. Ingen aircondition og vi fikk rom i 6 etg. Solen stekte inn vinduet hele dagen, og det kokte på rommet når vi skulle legge oss. Sengen var smal og det var veldig trangt å komme oppi og utav. I resepsjonen fikk vi til svar at « dere har jo ikke aircondition hjemme heller» Direkte ufint og ikke sant da dette er noe vi har.
Frokosten var bra og beliggenheten var helt grei.

Romtips: Aldri legg dere i 6 eller 7 etg
Takk, risrjor