Gratis avbestilling frem til 15.10.22
Gratis avbestilling frem til 14.10.22
Gratis avbestilling frem til 15.10.22
Lol.travelUSD 223
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Perfekt plassert hotell uansett hvor eller hva du skal ha et gjøremål i tr.heim skal du på konsert, på ett museum,besøke nidarosdommen er du RBK fan er dette perfekt,med puppen dubliner i 1 etg fotballpup

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 439tore
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Godt plassert, rent, pent og godt vedlikeholdt hotell, med imøtekommende og vennlig personell.
Passe størrelse på rommet og veldig gode senger.
Overraskende lite støy fra gata.
Nydelig frokost, med alt men trenger for å kalle det et ypperlig måltid.
Tidenes beste glutenfrie utvalg til frokost.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, lisen242
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt i sentrum med gangavstand til det meste. Varme soverom med smale senger (150 cm).

God frokost, men med køer for å komme inn. Litt dårlig organisert, det manglet tallerkner og bestikk, juicen var tom begge dager.

Helt greit opphold. Det beste er beliggenheten.

Takk, HegeNilsen
Anmeldt 23. juli 2021

Vi bodde i familierom og her skulle det være 2 x dobbelseng. Men det var det ikke, det var to enkeltsenger som var satt innat hverandre på den ene siden av rommet og to feltsenger som var sengene til barna på den andre siden.

Rommet var veldig varmt og vi så at det var et lite klimaanlegg der, men ingen mulighet for å justere dette. Tenkte så at vi kunne åpne vinduet, men det hjelper heller ikke, for vinduet leder ikke ut i luften, men kun ut i området der resepsjonen er. Så med 4 stk blir det både varmt og dårlig luft på rommet.

"Dobbelsengen" er også plassert heeelt inntil badet. Så når man ligger i sengen kan man bokstavlig talt ta på baderomsdøren. Døren til badet er frostet, men det er en skyvedør og du skal beregne godt for at ingen (enten kone eller barn) kan se inn, siden kantene på døren er av klart glass.

Neste gang kikker vi etter et annet hotell i Trondheim.

Takk, dagf83
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Altfor liten seng til 2 personer. Sånn passe service. Ikke veldig hjelpsomme i resepsjonen, men i rettferdighetens navn så skal det sies at det bare gjaldt en person. Uansett så bor vi ikke her igjen!

Takk, JanN1365