Booking.comUSD 145
Agoda.comUSD 158
ZenHotels.comUSD 179
Anmeldt 6. mai 2022

Sov tre timar fyrste natt pga ødelagt seng. Senga hadde fasong som ein v-dal og var tydeleg forsøkt reparert. Fekk forslag om feltseng som alternativ viss ikkje det kunne ordnast. Satte inn nokre spikarar slik at det vart mindre v-dal og vi kunne sove, men fremdeles ekkelt med ujevn og vinglete seng. Ved utsjekk kunne vi ikkje kompenserast fordi rommet var bestilt som ikkje-refunderbart. I tillegg hadde vi betalt 220kr for frukost per dag for eit barn på 5 månader som ikkje et ein bit. Det blei forklart med at vi hadde registrert barnet på nettsida - noko nettsida ber om at ein skal gjere. Greitt nok at ein må betale 100kr for barneseng, men dårleg å bruke det som den første forklaringa på kvifor ein har betalt for frukost til barnet.

Særdeles lite sannsynleg at vi brukar Thon hotell Trondheim igjen viss ikkje dei kan ordne med kompensasjon i etterkant.

Dato for oppholdet: april 2022
Takk, annemarter2022
Anmeldt 1. mai 2022

Beliggende midt i sentrum. Parkeringsplass. Rommet kan bli bedre. Støy fra ute. Det er bare en dispenser med dusjsåpe i baderom, ingen sjampo eller andre toalettartikler. Rar romløsning. Men det var beste frokost som vi hadde spist på hotell. Alt smaker godt og rik utvalg.

Dato for oppholdet: april 2022
Takk, lenaa558
Anmeldt 23. mars 2022

Opplevde brannalarm midt på natten, i desember 2021, som viste seg å være en vannlekkasje av varmtvann i samme etasje. Løp igjennom 5cm varmtvann på gulvet og varm damp I lufta - trodde faktisk det var brann inntil jeg kom ned til resepsjonen. Kaldt å vente ute og lite informasjon Resepsjonen gjorde et usikkert forsøk på opptelling, fant ikke mitt navn... Fikk til slutt et nytt rom uten tilgang på bagasjen min, og det var da uten varmvann neste morgen... Har skrevet klage til hotellet og Thon sentralt, purret på svar flere ganger uten noen form for tilbakemelding, derfor legger jeg ut dette her. Drar ikke tilbake :(

Dato for oppholdet: desember 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, Helgeturisten
Anmeldt 9. mars 2022 via mobile enheter

Imøtekommende, vennlig og serviceminded resepsjonist(er). Fantastisk frokost. Funksjonelt rom, med godt renhold. Beliggende midt i sentrum, et steinkast fra restauranter og severdigheter.

Dette er et mellomklassehotell hvor man kommer for å sov og spise frokost. Rommene er sterile og funksjonelle. Sengene gode. Kun mulig å åpne vinduet på gløtt, vippevindu. (Hvordan kan dette fungere på varme sommerdager?) Usikker på ventilasjon, i såfall er den sentralstyrt. Vannkoker med kaffe/te på rommet i tillegg til i resepsjonen. Det er ikke kjøleskap på rommet. Fellesområdet er begrenset til noen få stoler i resepsjonen.

Dato for oppholdet: mars 2022
Reisetype: Reiste alene
Takk, 46Haf
Anmeldt 27. februar 2022 via mobile enheter

Alt for lite rom. Unngå for all del 7. etg. Mitt rom var så lite at jeg ikke kunne åpne kofferten på gulvet. På badet måtte jeg sitte skjevt på toalettet med kneet presset inn mot dusjveggen. Alt for trangt. I tillegg var badet dårlig renholdt. Jeg velger ikke dette hotellet neste gang!

Dato for oppholdet: februar 2022
Takk, AsgeirL3