Expedia.comUSD 178
Vio.comUSD 178
ZenHotels.comUSD 178
Trip.comUSD 178
Anmeldt 6. november 2018

Stort rom god frokost. Sentralt. Koselig personale. Fin resepsjon. Resturang i underetasjen. Egon. Ikke støy. Grei t med bussen fra flyplassen. Greit til nermrste atrksjoner. Domkirken koselige småhus av tre og små gater. Butikker

Dato for oppholdet: februar 2018
1  Takk, Ingunn J
Sofie T, Front Office Manager på Quality Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

Kjære Ingunn.
Takker for hyggelig tilbakemelding. Her var det mye som var bra - det gleder oss:-) Håper du tar kontakt med oss igjen ved neste besøk til Trondheim.

Vennlig hilsen,
Resepsjonssjef.

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Ok lokaler. Svert servicevennlig betjening. Fin atmosfære. Godt opplegg for kaffe, forfriskninger, energipåfylling mm. Ok inneklima. God restaurant med rikholdig utvalg. Lyse lokaler med godt av-utstyr.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, r0ald0vidi
Sofie T, Front Office Manager på Quality Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. oktober 2018

Kjære Roald.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for at opplevelsen stod til forventningene både når det gjaldt våre kurs og konferansefasiliteter og oppholdet ellers.
Vi gleder oss til å ønske deg velkommen ved neste hotellovernatting.

Vennlig hilsen,
Resepsjonssjef

Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Har vært på Thon hotel rundt i landet i det siste og har vært positiv overrasket og trodde dette skulle bli bra. 2 dager på Prinsen ble mer enn nok.
Ble møtt i resepsjonen av verdens blideste så det startet flott. MEN rommene var ubehagelig varme, dårlig rengjorte ( det lå et gammelt brukt plaster på badegulvet og dusjen luktet rart. Frokosten var utmerket, men radioen i frokostlokalet var høy og full av slitsom reklame.
Rommet hadde ikke noe shampoo eller bodylotion etc. Fikk beskjed om at bare superior-rommene fikk det! Trodde de spøkte først :)

Når man bor 2 netter er dette kjipt.

Kommer ikke tilbake til Prinsen.

Hyggelig pub i bakgården, Kieglekroen må nevnes.

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, kennethm873
Paradise824145, Front Office Manager på Quality Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. oktober 2018

Kjære Kenneth,
Takker for tilbakemeldingen. Godt og høre at Kieglekroa og frokosten leverte. Vi beklager at opplevelsen denne gangen ikke stod helt til forventningene, og flere av forholdene du nevner her burde helt klart vært unngått. Din tilbakemelding er viktig for oss, og noe vi tar med oss videre. Dersom ekstra toalettartikler på rommet er viktig for deg, anbefaler vi deg å booke en oppgradert romtype, neste gang du bor på ett av Thons hoteller.

Vennlig hilsen
Resepsjonssjef.

Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Jeg synes dette hotellet var bra når jeg var der. God varme på rommet, noe jeg har opplevd at man ikke får på alle hotell i byen. Varmt vann med en gang man skrur på dusjen, istedet for å må vente 5 minutter, samt varme på badet. God hotellfrokost nede på egon. Kunne lage pannekaker/vafler selv. Det eneste jeg følte manglet var kakao på frokosten. Godt fornøyd med oppholdet!

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, 959mariaw
Paradise824145, Resepsjonssjef på Quality Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Kjære Maria W,
Takker for veldig hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake neste gang.

Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

To hyggelige døgn på Thon Prinsen. Sentral beliggenhet, et par kvartal fra flybussen og midt i sentrum av handlegater og restauranter. Hottet hadde fine og godt møblerte rom, lenestol var det heldogvi også. Rommene var fint rengjort. Frokostsal i andre etasje. Maten var godt tilberedt og alt var bare velstand. Inn- og utsjekk foregikk uten problemer. Det var kaffeautomat i resepsjonen, gratis. Vannkoker på rommet. Et fint hotell, som anbefales.

Dato for oppholdet: september 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, 781gunnara
MariaKnutsenT2, Front Office Manager på Quality Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2018

Kjære Gjest.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding på ditt opphold hos oss. Det setter vi veldig stor pris på. Velkommen tilbake ved en senere anledning! :-)