Orbitz.comUSD 153
Anmeldt 12. desember 2018

Deltok på julebord med ypperlig mat. Fint hotell så sentralt som det går an. Egen parkering bak hotellet, som kanskje er litt dyr. Stor og allsidig god frukost. Trivelig og hjelpsom betjening. Egon restaurant i underetasjen med adgang direkte fra resepsjonen.

Dato for oppholdet: desember 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Stein H
Sofie T, Front Office Manager på Quality Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Kjære Stein,
Takker for hyggelig tilbakemelding. Flott at du var tilfreds med oppholdet og serveringen. Velkommen tilbake ved neste Trondheimstur.

Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger i Trondheim sentrum, bra frokost og trivelige ansatte. Senga var veldiig myk og dårlig pute. Det var lite lys på rommet og to lyspærer var gått. Hadde sikkert fått nye pærer, men vi spurte ikke

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Ekirsti
Sofie T, Front Office Manager på Quality Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Kjære gjest.
Takker for god tilbakemelding. Vi tar med oss dette videre. Synd at du ikke lot oss vite om lyspærene så vi fikk sjansen til å rette opp i dette imens dere var her.
Velkommen tilbake :-)

Anmeldt 16. november 2018

Fint hotell i Trondheim sentrum. Hyggelig betjening og god frokost. Et godt valg hvis du skal være i Trondheim sentrum. Kort vei til både shopping, Nidarosdomen, Studentersamfunnet eller for den saks skyld St. Olav. Det går også busser rett utenfor hotellet, hvis man skal lengre bort!

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, TBRing
Sofie T, Front Office Manager på Quality Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Kjære gjest,
Takker for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake ved neste Trondheimstur!

Anmeldt 6. november 2018

Stort rom god frokost. Sentralt. Koselig personale. Fin resepsjon. Resturang i underetasjen. Egon. Ikke støy. Grei t med bussen fra flyplassen. Greit til nermrste atrksjoner. Domkirken koselige småhus av tre og små gater. Butikker

Dato for oppholdet: februar 2018
1  Takk, Ingunn J
Sofie T, Front Office Manager på Quality Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

Kjære Ingunn.
Takker for hyggelig tilbakemelding. Her var det mye som var bra - det gleder oss:-) Håper du tar kontakt med oss igjen ved neste besøk til Trondheim.

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Ok lokaler. Svert servicevennlig betjening. Fin atmosfære. Godt opplegg for kaffe, forfriskninger, energipåfylling mm. Ok inneklima. God restaurant med rikholdig utvalg. Lyse lokaler med godt av-utstyr.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, r0ald0vidi
Sofie T, Front Office Manager på Quality Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. oktober 2018

Kjære Roald.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for at opplevelsen stod til forventningene både når det gjaldt våre kurs og konferansefasiliteter og oppholdet ellers.
Vi gleder oss til å ønske deg velkommen ved neste hotellovernatting.

Resepsjonssjef