Simon Reitan
5,0 av 5 boblerService
Sofie T, Front Office ManagerQuality Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 18. feb. 2019
Kjære Simon!
Takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Det er så hyggelig å kunne være til hjelp i et så kjedelig tilfellet. Håper dere tar kontakt med oss igjen dersom dere skal returnere til Trondheim, da er dere hjertelig velkomne!

Ha en fin uke!

• eDreams
1.7 km fra Quality Hotel Prinsen
Se flere hoteller i Trondheim
Anmeldt 18. januar 2019

Hadde behov for overnatting ei natt i Trondheim. Fikk oppgradert rom og det dekket vårt behov. Litt dårlig renhold på rommet. Fant spor av forrige gjest i stolen. Bra frokost og som vanlig hyggelig personale både i resepsjonen og i spisesalen.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, nilsan2014
Sofie T, Resepsjonssjef på Quality Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Kjære gjest.
Takk for din tilbakemelding. Så flott at dere satt pris på oppgraderingen, frokosten og servicen til de ansatte. Dårlig renhold derimot - er helt uholdbart hos oss. Dette tar jeg med videre, så takk for at du melder fra.

Vennlig hilsen

Anmeldt 12. desember 2018

Deltok på julebord med ypperlig mat. Fint hotell så sentralt som det går an. Egen parkering bak hotellet, som kanskje er litt dyr. Stor og allsidig god frukost. Trivelig og hjelpsom betjening. Egon restaurant i underetasjen med adgang direkte fra resepsjonen.

Dato for oppholdet: desember 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Stein H
Sofie T, Front Office Manager på Quality Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Kjære Stein,
Takker for hyggelig tilbakemelding. Flott at du var tilfreds med oppholdet og serveringen. Velkommen tilbake ved neste Trondheimstur.

Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger i Trondheim sentrum, bra frokost og trivelige ansatte. Senga var veldiig myk og dårlig pute. Det var lite lys på rommet og to lyspærer var gått. Hadde sikkert fått nye pærer, men vi spurte ikke

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Ekirsti
Sofie T, Front Office Manager på Quality Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Kjære gjest.
Takker for god tilbakemelding. Vi tar med oss dette videre. Synd at du ikke lot oss vite om lyspærene så vi fikk sjansen til å rette opp i dette imens dere var her.
Velkommen tilbake :-)

Anmeldt 16. november 2018

Fint hotell i Trondheim sentrum. Hyggelig betjening og god frokost. Et godt valg hvis du skal være i Trondheim sentrum. Kort vei til både shopping, Nidarosdomen, Studentersamfunnet eller for den saks skyld St. Olav. Det går også busser rett utenfor hotellet, hvis man skal lengre bort!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, TBRing
Sofie T, Front Office Manager på Quality Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Kjære gjest,
Takker for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake ved neste Trondheimstur!

Anmeldt 6. november 2018

Stort rom god frokost. Sentralt. Koselig personale. Fin resepsjon. Resturang i underetasjen. Egon. Ikke støy. Grei t med bussen fra flyplassen. Greit til nermrste atrksjoner. Domkirken koselige småhus av tre og små gater. Butikker

Dato for oppholdet: februar 2018
1  Takk, Ingunn J
Sofie T, Front Office Manager på Quality Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

Kjære Ingunn.
Takker for hyggelig tilbakemelding. Her var det mye som var bra - det gleder oss:-) Håper du tar kontakt med oss igjen ved neste besøk til Trondheim.